*** Dagens bruker 3. mai***

Jadasåneidaså

Forumet er livet
MELINES

Du er tøff, du er grei,
derfor liker jeg deg!!

Du virker som en super jente,
med masse tæl og mot!
Du gjør meg trist og glad,
når du har det vondt eller bra!

Håper vi kan møtes en dag,
det ville ha gjort meg så glad!

Jeg digger deg,
tjohei!
[8D]

Melines går det ikke an å ikke legge merke til!
Artige kommentarer og virker som ei jente med stålkontroll [:D]
Hun har god humor og intressange innlegg her på BV! [:)]

Melines virker som ei utrolig morsom og livat dame. Ler masse av mange av innleggene dine, og når humor ikke nytter har du ofte kloke svar. Du er tøff og flink. Ønsker deg masse lykke til på skolen, med herlige Nicoline og med alt annet livet har å by på.

Melines er seg selv - det er hennes aller beste karaktertrekk - what you see is what you get liksom [:D] Hun er morsom og enormt kreativ og dyktig på det kunstneriske plan. Hun har så mange flotte sider, hun er omsorgsfull og tar veldig godt vare på vennene sine tror jeg. Jeg tror også hun er en veldig varm person som får alle rundt henne til å føle seg velkommen og spesiell.

Jeg gidder ikke skrive noe fint om Melines, for hun sier at jeg ikke får være vennen hennes mer!

TULLA!!
Melines, du er helt herlig! Du er morsom, søt, hjelpsom, snill, tøff, ærlig, flink osv osv.
Jeg syns du er drittøff som har flytta til ørsta, og det virker som du takler alt veldig bra.
Nicoline er, etter hva jeg har fått med meg, verdens kuleste jente!! [:D]

Så glad jeg ble nå! Ble jo helt rørt her! tusen takk, snilliser! Tror i dag kan være en av de dagene jeg trenger noe sånt mest...

Melines du er ei herlig jente[:D] Du er ærlig, snill, nydelig, morsom og ikke minst tøff[:)] Og du er en super mamma for nyyydelige Nicoline [:D]

M - amma
E - elskelig
L - ivlig
I - nteressant
N - ydelig
E - nestående
S - uper

Melines virker som en utrolig sterk jente!!
Til tross for veldig tøffe tider, så blir hun bare sterkere og sterkere! Nesten slik som Hulken!! He,he! [:D]
Bare at hun er mye mindre og søtere da!! [:D]
Å håndtere skole og tilværelsen som alenemamma er utrolig flott gjort!!
Og så har hun er veldig godt humør, og får meg ofte til å le!! [:D]

Og søte Nicoline har et av det søteste navnet jeg vet om![:D]

Melines, du er ei jente med bein i nesa. Jeg liker deg kjempegodt! Du er kreativ, tøff, snill, omsorgsfull, humoristisk og har et pågangsmot de fleste kan misunne deg. Har på følelsen at du er ganske kjapp i kjeften og det liker jeg.
I tillegg er du mamma til ei aldeles nydelig jente!

Skulle så gjerne likt å møtt deg en dag!

Melines e ei utrolig morsom, snill, hyggelig og tøff dame. Eg har skikkelig sansen for Melines, og kunne godt tenkt mg å truffe hu og sjønne Nicoline [:)]

Melines-Du er min type dame! (Misforstå meg rett![:D])
Jeg bare digger deg!
Du har en humor som jeg virkelig liker, du er et musikkelskende vesen og ikke minst supertøff!
Selv i tunge stunder holder du deg oppe, og du er en super mor for Nicoline.
Jeg setter stor pris på deg, og er så glad for at du har det bedre![:D]

Melines er ei tøff jente - uansett motgang så virker du som ei som alltid kommer styrket ut av det. Du er nok ikke den som gir deg så lett [;)] 
Snill, pen, godt humør - ja det er mye fint å si om deg [:)]

Melines, du er ei sterk, pen og herlig jente! Du er utrolig kreativ og veldig festlig.
Dessuten har du ei nydelig lita frøken som du er verdens beste mamma for!

Takk takk takk og tuuuuusen takk!!! 

Melines, deg ser jeg opp til for den styrken du har! Du har tatt vanskelige valg og klart det igjennom det, du står for det du sier og du virker som en utrolig ordentlig og fornuftig dame [:)] Du er flink du!

Back
Topp