Dagens bruker, 29 april

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Er mange som fortjener en oppmuntringstråd akkurat nå, men jeg har valgt at dagens bruker idag er vår "lillesøster" Tina Celine!

Du er en utrolig modig og tøff tenåring, og et bra eksempel for mange andre unge mødre. Du tar den ene utfordringen etter den andre på strak arm, og flytter dine egne grenser stadig litt lengere [:)] Du er utrolig morsom og vittig og din ærlighet burde flere ha. I tillegg har du et av de vakreste navnene på babyen din, og hun er så nydelig! Håper jeg får anledningen til å treffe deg på et treff i framtiden Tina!

Tina Celine har jeg virkelig sans for (sikkert fordi hun minner meg om meg selv iden alderen). Du har utrulig bra musikksmak, du er nysgjerrig (ja dette er positivt), du jobber hardt og er en kjempe god mamma! Det kan virke som om du har det tøfft til tider men du er sterk og kommer deg ut av det! Du er ei kjempe tøff jente og all respekt til deg! [:)]

T - øff
I - ntelligent
N - ydelig
A - lenemamma

C - razy
E - lskverdig
L - eken

I - nteressant
N - orwegian
E - nja Celine

Jeg har så sinnsykt respekt for deg Tina. Du er ung, men så moden og tøff! Du er ærlig og gir utrolig mye av deg selv. Morsom er du også, flirer ofte av innleggene dine for syns du skriver så bra.
Enya er heldig som har slik en superkvinne til mamma!

Du er bare one of a kind, altså![:D] Du tar deg selv lite høytidlig. Rett på sak uten å legge noe mellom, full av humor som du også har evne til å trekke frem i vanskelige situasjoner. Du kommer med ord og uttrykk som får meg til å le høyt til tider *fantomballer*[:D][:D][:D] Du er jo lisjepia vår her inne og jeg synes du gjør en imponerendes jobb med Enya. Du har et stort hjerte for henne og gjør alt du kan for at hun skal ha det bra. Jeg synes du er kjempetøff, tina!!!

ORIGINAL: LinnSB*

T - øff
I - ntelligent
N - ydelig
A - lenemamma

C - razy
E - lskverdig
L - eken

I - nteressant
N - orwegian
E - nja Celine

Liker ikke å quote slike ting, men denne sa det så fint synes jeg! [:D]

Jeg er så glad i deg, Tina! Du er fantastisk, dagen er alltid så mye bedre når du er her [;)] Da smiler jeg [:)]

Tina Celine : Du gir utrolig mye av deg selv, du er ærlig og nysgjerrig. Nydelig og morsom er du også[:D]
Skjønne Enya er heldig som har deg til mamma[:D]

TinaCeline, du er en utrolig herlig jente som lager masse liv og god stemning her inne på forumet. Du virker veldig snill, utrolig tøff og er verdens beste mamma for datteren din!

Tina, du er så morsom, søt, snill og kjempeflink! Jeg er så imponert over alle kneikene du kommer over!
Og så ler jeg meg skakk ihjel av deg noen ganger [:D]

Tina

Du er så utrolig nydelig , ser på deg som en kjempe tøff og godhjertet jente, du er så utrolig god og snill[;)]
Er vel ingen som er såå flink og svare på tråder uansett som deg...
Du er en kjempe god mor til nydelige Enya og det er fasinerende hvor sterk du er, du er ett forbilde for mange unge mødre[:D]

DU ER NYDELIG TINA[;)][:D]

T- Tilittsfull
I - Intressang
N- Nydelig
A- Ansvarsfull

Tina!!!!!! I dig you!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ler så tårene triller av innleggende dine innimellom - hvilken fantastisk humor!!!!! Og for en fantastisk søt og rar person du er. Du er kjempe tøff som kastet deg ut i mammarollen, og det virker som du klarer det med glans. Jeg ble veldig overrasket av diktene du hadde skrevet, de grep noe inni meg. At ei i så ung alder skriver og klarer formidle en sånn smerte og fortvilelse som du gjorde imponerte meg veldig. Jeg har enda ikke hatt gleden av å treffe deg, men håper det lar seg gjøre snart. Og du; LYKKE til med lappen[:D][:D][:D]

Jeg fikk mer og mer sansen for deg Tina, og du er helt super. Synes du er kjempedyktig ung mor, som har hatt dine tøffe stunder, men det virker som du står han av. KJEMPEBRA[:)]
Dessuten synes jeg du er kjempemorsom, og bidrar til så masse positiv her inne[:)]

Kjempesøte Tina som har ei nydelig lita datter som du er kjempeflink til å ta deg av helt selv tross alderen din [:)] 

Back
Topp