dagens bruker. 29/08 2010 Annhe

Mari3

Elsker forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3

Jeg ble dagens bruker for en god stund siden og trege meg har ikke fått det med meg før i dag. takket være at ei flott jente sa i fra til meg på facebook.
Det var ikke så enkelt å finne ut hvem som skulle bli dagens bruker siden alle egentlig fortjener det. 

så dagens bruker annhe fordi du er deg selv og du lyser opp dagen for de som er rundt deg og du elsker dine kjære over alt på jord. du fortjener bare det beste og det tror jeg du vil få. klem til deg fra meg og Ludvik.

Annhe!
Jeg har virkelig sansen for deg og det har jeg hatt siden vi traff deg første gang! Digger dialekten din, er og viktig å få med seg[;)] Du har nyyydelige barn, og er en nyyydelig og sosial og snill og grei osvosv person selv også[:D] Blir alltid glad når jeg ser at du er blant dem som kommer på treff, for du har alltid så mange innspill å komme med i alle samtalene vi her! Klem fra oss!

Annhe er en fantastisk mamma for sine to skjønne barn. Og en god og støttende partner for sin samboer. Hun er en pratsom og livlig jente med mange gode innlegg både her på bv og på treff. Hun er varm, omsorgsfull, snill og inkluderende. Og alltid så blid[:)]. Setter stor pris på å ha blitt kjent med henne[:)]. Klem!

Annhe!!! Ei skikkelig gojente med ei herlig dialekt!
Lyser opp her inne [:)] Og en super mamma til sine to nydlige barn!

AnHe er ei super jente med godt humør(føler jeg[:D])
Og ei super mamma[:D]

Koselig jente, som er verdens beste mamma til sine to. Kunne godt ha tenkt meg å bli bedre kjent med henne, faktisk. 

Virker som ei stødig og flott jente/dame [:D] en flott og omtenksom mamma, med gode råd og trøstende ord til de som trenger det [:)]

annhe er ei fantastisk flott jente [:)] hun har en utrolig artig dialekt, som ikke alltid er like enkel å forstå.. men det hindrer henne ikke i å bruke den alikevel, you go girl! [:D]

Hun er en fantastisk mamma til Vår og Clay Nils [:D] Og en god venn og støtte for sin samboer og kommende ektemann [:)]

Både treff, trilleturer og babysang med annhe er kjekke stunder [:D] Absolutt en verdig Dagens bruker [:D]

Det første jeg tenker på er den utrolig blide jenten! Herlighet for en sjarmis!!! Og det tror jeg nok hun har fra sin mor (uten at jeg har møtt faren, kan jo hende han er en supersjarmør for alt jeg vet[:D]). Annhe er en veldig hyggelig og reflektert dame som jeg liker veldig godt!

En dame som jeg tror er utrolig sterk og tøff når det gjelder,hun setter barna sine vledig høyt,og jeg vet at hun er en super mamma!
En som stiller opp og støtter de rundt seg!

Back
Topp