Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :
*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3
Jeg ble dagens bruker for en god stund siden og trege meg har ikke fått det med meg før i dag. takket være at ei flott jente sa i fra til meg på facebook.
Det var ikke så enkelt å finne ut hvem som skulle bli dagens bruker siden alle egentlig fortjener det.
så dagens bruker annhe fordi du er deg selv og du lyser opp dagen for de som er rundt deg og du elsker dine kjære over alt på jord. du fortjener bare det beste og det tror jeg du vil få. klem til deg fra meg og Ludvik.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :
*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3
Jeg ble dagens bruker for en god stund siden og trege meg har ikke fått det med meg før i dag. takket være at ei flott jente sa i fra til meg på facebook.
Det var ikke så enkelt å finne ut hvem som skulle bli dagens bruker siden alle egentlig fortjener det.
så dagens bruker annhe fordi du er deg selv og du lyser opp dagen for de som er rundt deg og du elsker dine kjære over alt på jord. du fortjener bare det beste og det tror jeg du vil få. klem til deg fra meg og Ludvik.