Dagens bruker, 28. april

*Lesehesten*

Elsker forumet
er vår alles kjære SNEKKA!

Søte, snille, omtenksomme, vakre, generøse og kloke Snekka. Alltid har du et godt råd og noen kloke ord til oss. Syns det var utrolig leit at du ble askefast til landstreffet skulle så gjerne ha truffet deg og den lille solstråla di med det utrolig flotte navnet Lykke! Håper virkelig jeg får den muligheten en dag!

Snekka er ei gledesspredende, nydelig og klok dame! [:)][:D]

SNEKKA: Jeg har så mange superlativer at vet ikke hvordan jeg skal få plass[:D]

Du virker som den kuleste, greieste, tøffeste, herligste, vakreste og beste kjærringa i gata
[;)] Jeg simpelten DIGGER deg! Og du har verdens beste LYKKE

Snekka

ei utrolig kul, nydelig og morsom dame
og datteren din er sååååå skjønn

Snekka er fantastisk !!! [:D]

Takk og pris for at det finnes sånne jenter som du er [;)]

Hyggelig, høflig, intellingent, snill...

Snekka er en veldig klok, omtenksom, vakker, og flott dame!!
Har alltid noen gode ord på lager, fin humor og virker som ei kjempekoselig dame!

Og så har hun en nydelig datter, med et like nydelig navn! [:D][:D][:D]

Snekka er en nydelig og veldig klok dame[:D] Hun har alltid gode råd på lager nesten samme hva det skulle gjelde[:D], hun har en herlig humor og virker som ei super dame rett og slett[:D]
Og så har hun en nydelig datter[:D]

Snekka er en FANTASTISK DAME!
Har alltid et godt råd på lager, er alltid blid og er bare nydelig! (Alltid stilig på håret, må ikke glemmes!)
Jeg bare digger humoren hennes, og skulle ønske jeg hadde fått mulighet til å treffe henne en dag![:D]

Og så er hun mamma'n til nydelige Lykke.

Herremingud, nå sitter jeg og flirer og griner på en gang... TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!! At det går an å være så heldig og få så mange flotte ord beskrevet om seg selv, jeg er helt målløs (for en gang skyld) [:D][:D] 

Og for et nydelig dikt RenateTamara, du er jo talentfull så det holder! [:)] 

Jeg er helt satt ut her, så vet egentlig ikke hva mer jeg skal si akkurat nå... [&:]

Snekka, du virker som et fantastisk menneske. Det er ett eller annet ved deg som jeg liker så utrolig godt! Litt rart egentlig, siden jeg ikke har møtt deg engang [8D]
Dessuten er du klok, reflektert, snill, omtenksom, morsom og ikke minst utrolig vakker. Syns du virker som ei helt herlig jente [:D]

Nydelige Snekka[;)]

Kjempe flink og svare på tråder virker som en kjempe omsorgsfull og snill dame rett igjenom....
Har en kjempe nydelig datter[:D]

Snekka, du er morsom og vakker.
Du virker som en varm person som har mange gode meninger og bein i nesa.

Dere er helt enestående alle sammen, tusen millioner takk. Denne tråden skal jeg skrive ut og ta vare på, og lese når jeg er litt deprimert og nede [:)] Håper jeg har muligheten til å treffe dere alle en vakker dag.

STOR KLEM

Snekka er utrolig reflektert og har mange gode råd. Du klarer ofte å formulere det som mange andre her inne tenker. Nordlænding med talens gave i orden[;)] Du er ei flott dame og ser uforskammet fresh ut hele tiden!

Snekka lyser det klokhet av [:D] Du virker superfornuftig og selv om du er passert 30 så er du liksom så ung likevel, missforstå meg rett [;)] Du ser veldig bra ut, håret ditt er nydelig! Og snuppa di er til å spise opp, så skjønn [:D]

Tusen takk igjen jenter! Denne tråden er lagt til i favoritter så jeg tar den fram hvis jeg har en litt dårlig dag [:)]

Dere er skjønne alle som en! Takk!

Back
Topp