Dagens bruker 28.03.2010

Trone

Gotta love ebay
VIP
Ariana sitt intiativ som vi absolutt burde fortsette med: [:D]

"Ser inne på desember at de har dette, og synes det såg utrolig koselig ut... Så tenkte å dra igang det samme her? Så da begynner eg...
fungerer så her":

JUNE!
Jeg er sååååå glad i denne snuppa!! Litt sånn jeg føler det er lillesøsteren min :) Hun har sånt ett sprudlende humør og det smitter virkelig! Hun er tvers gjennom godhjertet, bryr seg om andre og utrolig lite egoistisk. Det eneste jeg har sett hun klage det er på facebook når hun har lyst på kinamt *fnis* Men det er bare morsomt og se at hun også kan hyle ut litt, ha ha ha!! Jeg gleder meg noe helt vilt til å treffe henne i sommer!
Hun støtter opp i godt og vondt for vennene sine og brukerene på feb og hun backer opp så lenge det trengs og litt lengre. Og ikke minst verdens beste alenemamma!! Kunne sagt tusen ting til, men da hadde nok innlegget blitt så langt at serveren til bv hadde streiket, hehe!
Superglad i deg snuppeluppa miii!!!

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger JUNEny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤Trone
¤ Juneb

Gooooode June snuppa [:)]
June er absolutt den beste alene mammaen [:)] og ikke minst ei jeg har utrolig lyst å møte, håper jeg får sjansen i august hvis det treffer med ferien vår [:)]
Hun er en så positiv og god person :) ALLTID gøy når hun er logget på her inne :)
koselig å prate med henne og hun er veldig aktiv og svarer i de fleste tråder [:)]
også har vi jo sandwich klubb :D haha.. og snart en sunn klubb [:D] den tar vi å setter i gang etter påske june [;)]
nei, rett og slett ei herlig jente som er veeeeeldig glad i kina mat [:D] føler jeg kjenner henne så godt som det går an over internett [;)]

June...
Søte lille snertne June...! Fantastisk jente med godt humør som sprer mye glede her inne... Deler tanker og følelser på godt og vondt...  Er en fantastisk flink alenemamma for en nydelig jente! Synes hun er så positiv, tross alt vannskelig tid med pappan til lille jenta og alt...

*skriver mer senere. baby krever all oppmerksomhet nå[:D]*

Jeg har ikke møtt June i virkeligheten, men hun er en utrolig sjarmerende jente. Og det virker som hun har bein i nesa. Hun er ansvarsfull og virker veldig moden for alderen, og hun er den beste mammaen jenta hennes kunne få!
Og jeg er kjempeglad hun har fortsatt å henge med oss på februarforumet selv om lillesnuppa kom i januar [:D]

Så artig

June ja... Ivrig på trillinga hun[:D] Virker veldig voksen og ansvarsfull, selv om hun ikke er mange årene[:D] Jadda, jeg er "gammel"....
Bestandig blid og fornøyd, selv om hun sliter med faren til Nora Johanne. Ble nok litt annerledes enn hun hadde trodd, likevel smiiiiiler hun hele tida!! Veldig tilstede-værende
Thumps up for June altså!

Ei bli jente med stå-på vilje. Kjenner ho ikke, men det er sånn hun virker som å være i mine øyner [:)]
Uflaks med kjærligheten, men vant stort på det. Fikk den beste gaven i verden [:)]

JUNE ER NOK TØFFERE ENN TOGET!! Står stor respekt av måten hun har taklet svangerskap (med sykemelding og div.), fødselen (hvor barnefaren 'sviktet' litt) og rollen som alenemamma nå i ettertid! Og likevel alltid med en positiv holdning!

June virker så fantastisk positiv!! Og det virker som hun har hele roen på alenemammatilværelsen[;)]

Jeg ser virkelig opp til gode alenemødre, og blant dem er du!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)]

Eg har stor respekt for alt June får til!
Og ho virker som ei heilt fantastisk og tøff jente som bidrar til masse positivt her inne på forumet![:D]

Ei skikkelig tøff jente! Og så snill og støttende :) Og veldig hjelpsom!

Beundrer motet hennes, og synes hun er supertøff som klarer seg så bra til tross for mye styr!

June er ei tøff og positiv jente med bein i nesa. Tror ikke jeg har "møtt" noen mer positiv enn henne og hun vant stort med lille Nora Johanne[:D]

June er ei tøff dame, som er bestemt og som er flink med dattera si[:D][:D] Er så glad at du er her inne 

June

June, du er ei utruleg positiv godjente!:) Sjeldent du har noko å klage på!! Og attpåtil synes eg du har ein veldig sterk personleghet! Sånn du har klart å takle graviditeten, x-en og å vere aleinemor er heilt imponerandes, og endå meir imponerandes er det jo fordi du har vert så positiv! Eg er så stolt over deg!
Skulle sett meg då du hadde fått Nora. Var likefør eg ringte til mamma og pappa å fortalte at no har June fått baby.. Men då ville dei trudd det var barndomsbestevenninna mi, og eg måtte begynt å forklare.. så eg tok meg i det... [8|]
Eg setter pris på alle samtaler vi har hatt gjennom svangerskapet, sjøl om det har blitt litt mindre no i det siste! men eg har planer om å komme stergt tilbake!!! :) muligens ha deg som forbilde, som har vert så aktiv her heile vegen!!

June, eg er kjempeglad i deg ! <3 du er ei heilt superduper jente

herreGUD !!! blir rørt ;D;D sååå super søte dere er<3<33<33<33 sååå mye fint dere har skrevet!! me like februar forumet :* 

søøøøøøte snupper[:D][:D] og TAKK for gode ord!! kjenner jeg vokser litt på det[:)][:D]

ååh <3 er fooorelska i dere ass.. hehe! søtinger [:)]

June, har ikkje snakka med ho så mykje direkte men lest masse svar av ho her inne på forumet. Vikrer som ei kjempesøt og snill jente. Var kjempespennande å følge meddagane før og når ho skulle føde, oppdaterte sida heile tida for å få nye oppdateringer. Syntes også det var kjempeflott at ho og Ingvild tok på seg hemmelig venn jobben å ordna ut så flott [:)]
Syntes også ho virker som ei veldig tøff jente, for trur ikkje at det er bare bare å vær aleine med en nyfødd heller så ho er veldig ansvarsfull og flink [:)]

Back
Topp