Dagens bruker, 27 april

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
LESEHESTEN MUM2TWO!!

Kjære snille, søte Lesehesten. Du er så utrolig snill, at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få sagt det. Til og med gjennom dataskjermen stråler godheten din. Jeg liker deg så utrolig godt, og håper virkelig å få møte deg en gang [:D]
Du har verdens nydeligste barn, Håkon og Frida, og de er så heldige som har deg til mamma! Du virker som en veldig kjærlig og hengiven person, og du er en person som det er lett å bli gald i [:)]

Stor klem fra Sofie og meg [:D]

Lesehesten er veldig snill tror jeg, også er hun ei fornuftig dame. Jeg er ofte enig i det hun sier. I tillegg er hun kjempesøt, og ser så blid og glad ut [:D]

Lesehesten mum2two er en snill, god og ærlig person.
Hun har to skjønne barn og er en bruker jeg har lagt godt merke til her inne [;)][:D]

lesehesten virker som en utrolig snill og omtenksom dame, og har 2 fantasik nydelige barn. og er har veldig fornuftige meninger som man lett kan se seg enige i:)

Kjempe dame med ett hjerte av gul lyser godhet av hele dama[;)]
Har 2 nydeligebarn og er kjempe flink og skrive/svare på tråder [:)]

Lesehesten Mum2two, du virker som en utrolig snill person. Du er inkluderende og svarer alltid på en hyggelig måte! Og så har du to herlige barn!

Og så er Lesehesten intelligent og pen [;)]

Om ikke inntrykket mitt av deg var godt nok fra før, så ble det bare forsterket etter mammakvelden/landstreffet. Har alltid hatt oppfatningen av at du er ei utrolig real dame, men du var en mye mer livlig og morsom person enn jeg hadde fått inntrykk av (dette er utelukkende et kompliment, bare litt dårlig til å formulere meg). Du virker fornuftig, og har mange gode råd å komme med, og jeg håper det ikke blir lenge til neste gang!!!!![:D][:D][:D]

Lesehesten

Virker som ei skjønn dame. også har du to nydelige barn

Lesehesten virker som ei oppegående og supersnill dame som vet hva hun vil!

Lesehesten virker som en snill, smart, oppegående og kjempeflink mamma og person!
Har et veldig godt inntrykk av deg, og etter hva Snekka skrev, har jeg også lyst å treffe deg en gang! He,he! [:D]

Lesehesten har alltid et godt og fornuftig svar til overs. Jeg tror du er godheten selv[:D]

Lesehesten virker som en snill, posetiv og smart jente[:)] Og en kjempeflink mamma til sine to herlige barn[:)]

Lesehesten er et omteksomt og snilt menneske! Jeg synes du kommer med mange gode råd her inne og det virker som du tar deg god tid med å svare på trådene. Du virker som ei kongedame! Lurer så veldig på hvem det er som skjuler seg bak hetta[;)] 

Du svarer alltid bra og fornuftig på tråder, synes det står Lesehesten overalt og det er kjempebra gjort av deg å være så aktiv å få svart mest mulig selv om trådene kan være gørrkjedelige så svarer du likevel [:D] Du virker som en utrolig bra og godhjerta dame, og du har veldig nydelige barn [:D]

Back
Topp