Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
*MaMilla* er ei super jente som jeg syns det oser positivitet av.
Jeg har aldri truffet henne men det håper jeg at jeg får en gang når jeg er hjemme på besøk!
Du virker veldig åpen og gjestfri!
*MaMilla* ja jeg fikk jo alldri komt hjem til deg på treff fordi Leon var syk. Men håper det snart blir treff igjen så vi får møttes [:)] På bildene og omtalene fra treffet så virket du som ei kjempekoselig jente. Åsså bor du der jeg vokste opp og ønsker meg tilbake til! Dogbay! hehe..
Nyt dagen... Go'klem... [:)]
MaMilla ja! En av Millaene som har forvirret meg max det siste året.... haha... så mange forskjellige "millaer" her inne.
Vet ikke all verden om deg, men fra hva jeg hører er du en utrolig hyggelig jente IRL. Her inne er du ikke av de mest aktive, men når du skriver noe er du bare koselig å ha med og gjøre. Aldri noe bråk og tull- bare koselig og positiv og du virker voksen og reflektert.
Du er et godt eksempel på at man ikke må henge her døgnet rundt (sånn som enkelte andre-...... kremt) for å sette spor og være en naturlig del av en gruppe!