Dagens Bruker - 2 april - FRØGEN

krogenbaby

Elsker forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... nettopp, DAGENS bruker!
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.
Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker, blandt de som skrev noe i tråden.

Dagens Bruker 2 april er: FRØGEN
Disse har blitt valgt så langt :

- Sikon (28.03)
- Cassy (29.03)
- Krogenbaby (01.04)
- Frøgen (02.04)

(kopier dette og før deg på du som er dagens bruker når du velger ny til dagen etter)

Frøgen var det første navnet jeg beit meg fast i her på forumet!!

Traff henne på Peppes Treffet på Sørlandsenteret! Ei utrolig stilig dame!!

Tror vi deler endel meninger!

Og hun lager mange flotte tråder!

Og ikke minst, så har du en utrooolig herlig liten gutt som heter Dennis!! (sinnsykt rått navn!! rampunge ;) )

(laget tråden nå ikveld, reiser til sverige i morgen tidlig ;D)

virker som en utrolig tøff jente med bein i nesa, står på sine meninger uansett, det liker jeg [:)]kommer alltid med råd dersom man spør, og lager det til en god stemning på januarforumet [:D] ooog om noen år finner hun ut at dennins ikke har daua pga smaksprøvene han har fått, keep going girl [:D][:D]

Frøgen virker som en veldig koselig person! Virker til å ha godt humør og er en jeg har lagt godt merket til her inne på forumet[:)]

Virker ut som ei utrolig koselig og kjekk jente!
Alltid fornuftige og gode ting å komme med[:D]

frøgen er en kjempe trivelig jente, har skrevet en del pm med hun og det hjalp meg faktisk veldig godt gjennom en vrien periode...
hun virker som en flink mamma selv om vi har litt forskjellig syn på noen ting (mener ikke noe er rett eller galt men vi bare velger og gjøre ting forskjellig) og har en nyyydelig liten gutt[:)] fortjener tittel absolutt[:D]

Frøgen er den jenta jeg ser her som tør å spørre å legge opp til diskusjoner. Noe jeg synes er vanvittig artig! You Go Girl!!! [:D]

Har aldri møtt henne, men har et sterkt inntrykk av at hun er en real jente som sier det hun mener, uten å såre andre. Noe som er en kjempe egenskap[;)][:D] Sitter igjen med masse gode råd fra deg Frøgen![:D]

Vel fortjent! Frøgen er ei jente jeg la godt merke til da jeg kom inn hit på januarforumet! [:)] Jeg vet ikke hvorfor, men var noe ved henne jeg bet meg merke i... Og siden den gang har vi utvekslet litt meninger (som virker som er like stort sett) og jeg ler godt av noen innlegg fra henne! [:D] Og da jeg var på sykehuset og hadde født, måtte jeg få mamma til å følge med her inne for å se om Frøgen sin Dennis hadde blitt født! [;)] Og ja... Ikke til å komme bort ifra at vi har valgt like kule navn på guttene våre! [;)] Ei jeg håper å møte på landstreffet i juni! [:D]

ORIGINAL: vi gleder oss!!

Frøgen er den jenta jeg ser her som tør å spørre å legge opp til diskusjoner. Noe jeg synes er vanvittig artig! You Go Girl!!! [:D]

Har aldri møtt henne, men har et sterkt inntrykk av at hun er en real jente som sier det hun mener, uten å såre andre. Noe som er en kjempe egenskap[;)][:D] Sitter igjen med masse gode råd fra deg Frøgen![:D]

akkurat som om jeg skulle si det selv[:D]

Frøgen er en som også jeg har lagt merke til, og merker når det har gått en stund hvor ho ikke har laget en tråd!
Jeg syn's det er gøyalt med "leketråder" som hun har satt i gang!
Virker som en tøffing, feks med smaksprøvene til Dennis, siden jeg også har prøvd en del av disse tingene, uten å tørre å skrive om det her, siden det lissom er "fy fy"! Ble glad da jeg så det er flere enn meg som har gjort det![:)]
Husker at Frøgen venta og venta på Dennis![:D]

Back
Topp