DAGENS BRUKER 13.04.10

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Dagens bruker idag er Juneb

Juneb har ei nydeli jente.. hun kommer alti me gode kommentarer og eg liker å lese innleggene hennes..
håper det ordner seg me kjærligheten for hu[:D][:D]

I morgen velger Juneb ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤ CrazyBeautiful
¤ Ariana
¤ tOmmelise
¤ Lille Snegle
¤ squakky
¤ Marcus og knøttet
¤ Juneb

Juneb er ei jente me hodet på rett plass[:)] Blid og glad. Håpa du får hell i kjærligheten igjen snart. *hvis du ikke har en på lur da* [8D]
Stå på!
Syns det er beundringsverdig å klare å være alenemamma. [:)]

June snuppa har blitt valgt [:D][;)]

June snuppa er valgt for andre gang[:D][:D] Og det er fordi vi liker henne så godt[:D]

Tipper june blei valgt ein gong til fordi folk som ikkje har blitt valgt er dårlige til å skrive:D trur det er dei samme omatt og omatt!=D og skjønner GODT at june blei valgt ein gong til [:D][:D]

June er rett og slett til å ete opp!!=D Du er ei av dei jentene eg liker ALLER best her inne!=)
Det er jo ikkje akkurat vanskelig å like deg ;D
Dei diggbare gullkorna du kjem med, den fantastiske humoren og den fantastiske positiviteten! [:D]
*klemmepå*

Og no er ho pinadeg blitt intr i politikk (med mindre du kanskje alltid har vert det?) Alt er jo politikk!;)

Sofie: june har allerede fått seg ein ny ein!! =D Eg lika da!! =D

ORIGINAL: sorciere_

Tipper june blei valgt ein gong til fordi folk som ikkje har blitt valgt er dårlige til å skrive:D trur det er dei samme omatt og omatt!=D og skjønner GODT at june blei valgt ein gong til [:D][:D]

June er rett og slett til å ete opp!!=D Du er ei av dei jentene eg liker ALLER best her inne!=)
Det er jo ikkje akkurat vanskelig å like deg ;D
Dei diggbare gullkorna du kjem med, den fantastiske humoren og den fantastiske positiviteten! [:D]
*klemmepå*

Og no er ho pinadeg blitt intr i politikk (med mindre du kanskje alltid har vert det?) Alt er jo politikk!;)

Sofie: june har allerede fått seg ein ny ein!! =D Eg lika da!! =D

har alti lagt merke til june eg[:D][:D]
hmmm... hvem er den heldige til hu[:D]

han heiter Marius og er vist veldig flink å ta seg av Nora=) Og sålangt er alt veldig bra med dei!!;D

å eg har ingenting imot å skubbe han ned ei trapp dersom han skulle vere dust mot ho... [8D]

hehe såååå søt[:D] var snilt og velge meg igjen daa[:D] Sorciere_ du er GOD assåh!! MEN.. skal jeg velge dagenbruker da ell?[8|]

June var ei av de første jeg la merke til her inne. Hun er en snill og søt jente som bryr seg om andre.
Har en nydelig liten datter med et kjempe fint navn!! Liker june svært godt, og gøeder meg til å treffe henne til sommern =D

June virker som ei herlig jente! Hun svarer alltid når man spør om noe.
Virker som om hu har bein i nesa og står på som alenemamma [:)]

Husker godt hvor rolig hun virket da vannet gikk og jeg måtte hele tiden inn å sjekke statusen ;)

J - jordnær!
U - u-unnværlig for Februar 2010!
N - Nora sin mamma!
E - Engasjert!

B - beintøff!

[;)]

Juneb virker som en morsom og herlig jente[:)] Alltid positiv, blid og ærlig[:D] BV hadde ikke vært den samme uten[;)]

Back
Topp