Dagens bruker 12.04.10

squakky

Elsker forumet
Dagens bruker idag er Marcus og knøttet!!

Jeg møtte Marcus og knøttet når vi var og spiste sammen før jul, og hu var jo bare kjempeherlig :) Virker som en kjempesnill og flott jente, og jeg vet hu er en super mamma til guttene sine. Gleder meg til å bli bedre kjent med henne [:D]

I morgen velger Marcus og knøttet ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤ CrazyBeautiful
¤ Ariana
¤ tOmmelise
¤ Lille Snegle
¤ squakky
¤ Marcus og knøttet

Marcus og Knøtte har jo 2 NYDELIGE gutter [:D] herregud og shønne <3 !! virker som en voksen og koselig dame som sier mye fornuftig og er flink til og gi gode råd[:)] 

Du er eit friskt pust i februarforumet :) Positiv og engasjert! =) Det liker vi!!=D

Attpåtil trur eg du har meeeget god økonomisk sans.. (meiner å hugse meget høge tal igjen på skatten??:P)

Eg er veeeldig glad du er med på februarforumet og håper du vil vere med på landstreffet!! ;D

Gjentar meg selv igjen.. Virker som ei hyggelig dame som veit ka ho vil[:D]

DYTTER på denne så hun kanskje ser den[:D]

Denne har ikke jeg sett så jeg skriver litt nå jeg :)

marcus & knøttet er ei suuuuuper jente :) kjempe herlig :) åpen og positiv :) kan snakke med henne om alt [:)]
traff henne for første gangen på egon i november og deretter på sykehuset [:D]
hun var inne på barne avd med sin lille gutt og jeg hadde nettopp fødd så vi møttes litt [:)] kjempe koselig :)
hun har to aldeles NYDELIGE gutter :) kjempe herlig begge 2 :)
kjempe glad for at jeg har blitt kjent med deg snuppa [:)]

Back
Topp