Dagens Bruker 10.04.2010

t0mmelise

Forumet er livet
Dagens bruker er....

Lille Snegle [:D][:D][:D]

Snegla er ei fantastisk koselig og positiv jente [:)] Kjempe glad for at jeg har blitt kjent med henne [:)]
Hun er en person som man kommer lett innpå, hun prater og deler erfaringer lett :) Ikke redd for å spørre om det er noe hun lurer på [:)] Også er hun kjempe flink med lille jenta si [:)][:)]
Ble kjent med henne tidlig her inne da jeg fikk en pm av henne med masse spm [:D] takknemlig for det jah [:)]
Hun er bare sååååå skjønn, hun blir kjempe glad når hun våkner til spor av hjort i hagen sin og det synes jeg var såå søtt [:D][:)]
Men du sneik i fødekøen snuppa [:D] haha.. da blei jeg furt da [:D] hehe..
Men du har ei utrolig søøøøøt jente

Du er en kjempe koselig jente og jeg er evig glad for at jeg kjenner deg [:)] Gleder meg til onsdag [:)]

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger Lille Snegle ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤ CrazyBeautiful
¤ Ariana
¤ tOmmelise
¤ Lille Snegle

Sneglå våres! [:)][:)][:)][:)]
Sneglå er alltid positiv, klok, glad og ei kjempejente! [:)][:)] Hun kommer alltid med så mange gode råd og hun er en kløpper på data og bildetrixing! [:D][:D][:D]
Er veldig glad for at du er her inne hos oss!! Og håper å få møtt deg en gang altså!! [:)][:)][:)]

det som virkelig har festa seg i hodet mitt er historia du fortalte for ikkje så lenge sia!=) om kirurgen som heite Saga eller noke! [:D]

og korleis du "terga" ei anna som lekker masse at det muligens var fordi ho gjekk rundt med skjell dagen lang at ho hadde sånn lekasje, for ein skal ikkje bruke dei meir enn so og so lenge!;) *knis*

Elles kan eg ikkje hugse ein einaste klagetråd frå deg!:) (hadde du klaga er ikkje det krise) :D Men du virker med andre ord som ei veeeeldig søt og positiv jente!!;) Har kun eit positivt intrykk av deg!! [:D]

ååh, dere søtinger [:D] for en dag å være dagens bruker på - det er helt nydelig vær her! godt humør x 2 [:D] men du tommelommelise, det er hestespor som gjør meg glad [:D] hihi

Ja, snegle e så søt!! Du har så mange tråder med spørsmål og lurer på alt mulig! Hehe, men det er bare kjempegøy.. Også har du jo en så herlig væremåte! Og har du ikke spørsmål så har du iallefall svar.. Synes du er kjempesøt og ei så snill jente, men en nydelig baby :)

Lille Snegle virker som en veldig fornuftig og reflektert dame [:)] Har ofte noen velvaglte ord/råd/spørsmål å komme med! Et flott tilskudd til februarforumet [:)]

Lille snegle virker som ei blid og hyggelig/koselig dame[:)]

ORIGINAL: Trone

Sneglå våres! [:)][:)][:)][:)]
Sneglå er alltid positiv, klok, glad og ei kjempejente! [:)][:)] Hun kommer alltid med så mange gode råd og hun er en kløpper på data og bildetrixing! [:D][:D][:D]
Er veldig glad for at du er her inne hos oss!! Og håper å få møtt deg en gang altså!! [:)][:)][:)]
sign

hjorte spor, heste spor? samma det [:D] uansett søtt å bli glad for sånne små ting syns jeg [;)]

Jeg synes lille snegle virker som en veldig hyggelig og jordnær dame. [:D]
Setter stor pris på at hun deler erfaringer, og gir meg ærlige svar på det jeg måtte mene/lure på!
Dessuten så setter jeg veldig stor pris på initiativene hun tar her inne! Tommel opp for det! [;)]

Lille Snegle :)

trur ikke jeg har sett deg klage noen gang jeg[:-][:-] du virker som en veldig positiv og glad jente som er flink til og svare i tråder, samt stårte egene tråder[:D][:D] og er en HERLIG febbismamma[:D]

Back
Topp