Dagens bruker 1.september _eva_

Malela

Gift med forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3
annhe.
Malela

Dagens bruker er _eva_.
Hun er en kjempekoselig jente som jeg har hatt gleden av å bli kjent med først litt gjennom forumet, og så masse på gravid og babytreff i Bergen. Hun er en utrolig snill og omtenksom jente, og en super mamma for sin kjempesøte Magne. Og så lager hun verdens beste oreokake[:)]. Hun har masse bra meninger om ting, er lett å prate med og veldig sosial og omgjengelig[:)]. Stor klem!

Eva eva eva <3
Herlig dame med en av de blideste og største sjarmtrollene jeg har truffet :D
Møter ALLTID opp på treff så lenge de ikke er vekke. Herlig selskap!
Bare gode ting å si om deg :D

Jeg liker Eva! Jeg får mer og mer sansen for hver gang jeg treffer henne. Hun er god og snill og omsorgsfull. Og så er hun smart og flink og fornuftig. Eva er nok den som jeg har blitt mest positivt overrasket over etter treffene jeg har vært på. Både fordi hun gir et positivt inntrykk, men også fordi jeg ikke hadde noe særlig inntrykk av henne her inne. Hun er mye mer anonym her inne enn i virkeligheten. Hurra for Eva! En dame jeg virkelig respekterer.

Eva[:D][:D] synes hu er kjempekoslige[:D] snill[:D] ikkje mINST blid[:D][:D] kommer med mye positivt[:D]

Eva er ei av dei eg har vore så heldig å bli kjent med in real life[:D] Eva er koseleg, omsorgsfull, lett å prate med og ei tøff jente som står for det ho meiner[[:D] Eva er alltid med på det som skjer,og er med på å skape god stemning der ho er. Ho har verdens sjønnaste gut, og han er heldig som har ein så god mamma[:D] Eg set utruleg stor pris på deg.

Klem frå meg, og Vår.

Jeg tror _eva_ er ei super mamma med super krefter[:D]
Og ei snill snupp

Denne har av en eller annen grunn gått helt i glemmeboken for meg, for når jeg så den så tenkte jeg at jeg hadde så masse å skrive at jeg skulle ta det seinere..men med små barn i hus så må man faktisk gjøre tingene her og nå om det skal bli husket[;)]

_eva_ er en fantastisk dame som jeg er utrolig glad for å ha blitt kjent med. VAr så heldig at vi kom på samme avdeling etter at vi begge fikk våre sønner 14 desember og det gjorde virkelig mitt opphold 110% bedre enn det ville blitt uten eva! Vi spiste alle måltidene sammen og hadde fine to dager der oppe - faktisk[:D] Hun kom inn på fødeavd fredagen og jeg kom etter mandagen og fikk min prins to timer før eva fikk sin, og når jeg såg eva i gangene litt seinere på kvelden ble jeg såååå glad!! Siden den gang  har jeg blitt bedre og bedre kjent med eva og hennes herlige Magne, og ennå bedre kjent med årene skal vi nok bli[;)]! Eva er blitt en god venn som jeg setter stor pris på! Mye mye mer kunne jeg sagt om eva, men jeg tror jeg har fått fram poenget mitt her[:D] Stor klem sendes din vei Eva! Forsett å være den du er!

ORIGINAL: metherese

Denne har av en eller annen grunn gått helt i glemmeboken for meg, for når jeg så den så tenkte jeg at jeg hadde så masse å skrive at jeg skulle ta det seinere..men med små barn i hus så må man faktisk gjøre tingene her og nå om det skal bli husket[;)]

_eva_ er en fantastisk dame som jeg er utrolig glad for å ha blitt kjent med. VAr så heldig at vi kom på samme avdeling etter at vi begge fikk våre sønner 14 desember og det gjorde virkelig mitt opphold 110% bedre enn det ville blitt uten eva! Vi spiste alle måltidene sammen og hadde fine to dager der oppe - faktisk[:D] Hun kom inn på fødeavd fredagen og jeg kom etter mandagen og fikk min prins to timer før eva fikk sin, og når jeg såg eva i gangene litt seinere på kvelden ble jeg såååå glad!! Siden den gang  har jeg blitt bedre og bedre kjent med eva og hennes herlige Magne, og ennå bedre kjent med årene skal vi nok bli[;)]! Eva er blitt en god venn som jeg setter stor pris på! Mye mye mer kunne jeg sagt om eva, men jeg tror jeg har fått fram poenget mitt her[:D] Stor klem sendes din vei Eva! Forsett å være den du er!

Du er nå søt Therese Og ja, det er nå toveis [:D]

Tusen takk for flotte ord alle sammen [:)]

Back
Topp