DAGENS BRUKER 09.04 ER CRISPY!!!

audreybee

Glad i forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... nettopp, DAGENS bruker!
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.
Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker, blandt de som skrev noe i tråden.

Dagens Bruker 9. april er CRISPY!!!!
Disse har blitt valgt så langt :

- Sikon (28.03)
- Cassy (29.03)
- Krogenbaby (01.04)
- Frøgen (02.04)
- MammaNina (03.04)
- nåssåbjønn (04.04)
- Mirus (05.04)
- Mamma84* (07.04)
- audreybee (08.04)
- crispy (09.04)

(kopier dette og før deg på du som er dagens bruker når du velger ny til dagen etter)

Crispy er dagens bruker fordi

Du virker å være en utrolig behagelig person, du er saklig, støttende og KOSELIG i dine innlegg her... [:D]
Husker på treffet hos S.Reve at du var så HERLIG AVSLAPPET, morsom og ja, rett og slett koselig.

I tillegg (og det er stjerne i min bok, hihi), så har du ikke quotet en eneste gang i dagens bruker-tråden, og du finner alltid hyggelige ting å skrive. Du bidrar virkelig positivt her inne på forumet - så

gratulerer idag med dagens bruker! [:D] Håper du nyter dagen (og koselige tilbakemeldinger) i hele dag... [:D]

Crispy virker som en behagelig person, alltid noe positivt å komme med og virkelig jordnær[:)]

Nå minner jo riktignok nicket veldig mye om sjokkis hver gang jeg ser det ([:@][:D]), men det får man da bare tåle[:D][:D][:D][:D][:D]

Og så har du ett herlig smil på bildene dine[:D] 

Ha en fin Dagens-bruker-dag Crispy, vel fortjent[;)]

Crispy er en koselig jente som jeg synes det var lett å prate med!! Har også funnet ut at hun er ganske morsom!! Min humor [8D] Hun har en nydelig liten gutt og gleder meg til å bli bedre kjent med henne [:D]

liker crispy, hun er flink til aa svare i traader, kan noen ganger foele meg litt oversett, men crispy svarer alltid [:D] Virker veldig snill, litt for snill kanskje, husker problemstillingen med familien som skulle paa besoek [8D]
Saa har hun nytt profilbilde, kjempefint [:)]

ÅÅÅ så snille dere er!! Sitter her med Sebastian i armene og smiler og holder på å begynne å grine!! hehe.
Jeg sitter veldig pris på dere her inne!

Crispy er bare ei utrolig skjønn dame! [:D]
Det smilet hennes er særdeles smittende, og hun er SÅ koselig og morsom!
Et varmt menneske, og en utrolig god mor for vesle Sebastian [:D]

Gleder meg å bli enda bedre kjent med deg! Ser frem til kinodaten vår [;)] hihi

Crispo-Crispy - I dig you [:D]

ORIGINAL: MamaB

Gleder meg til kino daten også[;)] Ser at på torsdag så er det "I love you phil" som går på baby kino.. En svart komedie med jim carrey[:)]

ORIGINAL: crispy

ORIGINAL: MamaB

Gleder meg til kino daten også[;)] Ser at på torsdag så er det "I love you phil" som går på baby kino.. En svart komedie med jim carrey[:)]

Den kan vi veldig godt se [:D] Skal vi lage et innlegg og se om flere henger seg på?
ups... må løpe til oppmerskomhetssyk Vilde her.. you fix?

Jeg synes du virker som ei skikkelig GOD jente!!! :)
Og en kjempeflott mamma for gulle ditt =)

Du kommer alltid me erfaringer når man spør om noe, og har tatt me meg noen av de videre selv =)

Velfortjent :)

Crispy!
Har tenkt over at du virker veldig nede- på- jorden i dine svar!!
Virker rolig og trygg i mammarollen!
Også er du veldig flink til å svare i tråder!

Å dere er så fantastisk hele gjengen her inne! Dette her har virkelig gjort dagen min helt fantastisk! Gått å smilt i hele dag!! Hehe.
[:D][:D]

Back
Topp