Dagens bruker 09.04.10

Ariana

Forumet er livet
Dagens bruker er....

tOmmelise 

tOmmelise, ei supersøt og positiv jente med en superskjønn babyjente...!
Virker alltid så positiv og glad. Sprudlende og hjelpsom... Svarer alltid på tråder og kommer med gode råd og erfaringer...
Blir lett lagt merke til, og er lett å huske pga det superfine avantarbildet... DEN søte babymagen..!
Du er et kjempepositivt "punkt" her på februar, og hvertfall eg er veldig glad for at du er her...
Etter min oppfatning er du ei jente det ikke finnes snev av noe vondt i...
Februar 2010 ville ikke vert det samme uten deg...

(våken baby, matetid, kommer tilbake å skriver mer etterpå. Men fant ut det var like greit å poste den så alle får se)[;)]

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger tOmmelise ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤ CrazyBeautiful
¤ Ariana
¤ tOmmelise

Denne kan jeg bare signere. tommelise virker som en superpositiv og sprudlende jente. Og gir alltid gode råd når hun kan[:)]

t0mmeliseeee jentaaa [:D][:D]

herreguuud for en herlig jente :) sååå positiv og så glad hele tiden..! svarer på tråder og er så flink med lille jenta sii <3 Og hun valgte ett NYDELIG navn på jenta si * lille Emilie *.. dåååne!!
er utrolig glad for att du er med oss her på februarforum og du letter humøret her [:)] også har jo vi ( sunnklubben vår ).. og jeg har BEGYNT!! hehe... godt vi er 2 om jeg bli sunne.. og var abselutt ikke meninga og få deg " hekta " på sanwitch isss[8D] hehe... du er goooo[:D][:D]

Første eg tenker er: SUPERSKJØNN og POSITIV!!;D
Åååh, du virker til å vere ei supergo venninne!!;)
alltid så positiv, oppmuntrandes og oppmerksom!
oppmerksom i den forstand at du svarer på tråder, gjer råd når du kan eller skryter når det er nødvendig=D
du var kjeempeflink å ønske folk lykke til når dei skulle føde,
og å gratulere dei når babyane var komt!!
Er også einig i at profilbilde ditt er kjempe skjønt

Og eg meiner det virkelig når eg seier at eg er SUPERGLAD for å ha deg her på februarforumet!! [:D]
*tommel opp for t0mmelise*

t0mmelise kjenner jeg i virkligheten, så kan trygt si hun er ei supersøt og herlig jente [:D] Bare positiv og glad hele tiden.. Gleder meg til å møte deg (og de andre) til uka :) 

Blei veldig kort d her, men du e ei super jenta! Å eg e så gla for atte eg kjenne deg [:D]

Stor klem fra meg å Emil André :)

må berre legge til at du har ei heilt nyydelig jente!! =D du har gjort ein superduper bra jobb!! [:D]

T0mmet0mmet0mmelise!!! [:)][:)][:)] Frøken smilepositivskjønnherligbabe! [:D][:D][:D]
Alltid sprudlende godt humør og jeg blir så glad når jeg ser innlegg fra frøknen vår!! [:)][:)][:)][:)]

Du MÅÅÅÅ bli med på landstreffet altså!!! Finnes ingen utvei!!! [:D][:D][:D][:D]

inntrykket eg får av deg e at du e ei positive og utrolig kjekke jenta. vil ikkje gjørra ei flua fortred. virke bare heilt superhyggelige. smileden og hyggelige, glede meg t me treffest igjen. ikkje så lenge t. å babyjentå de e bare heilt nydelige, smelt

ååååå herreguuuuud dere er såååå søte [:)][:)][:)] *snufselitt*
satt hjerte i halsen når jeg så at skjønne Ariana hadde valgt meg til dagens bruker og tenkte ooioioio, hva vil de skrive om meg da?? hehe..

ÅÅÅÅhhh jeg mener det når jeg sier at jeg fikk tårer i øynene :) goooode tårer, nå gjorde dere dagen min heeeelt perfekt

Dere er såååå søte jenter, jeg er sååå utrolig glad i dere :) Februar gjengen er best og det er det ingen som kan nekte på :)

Utrolig mange fine ord og jeg er sååå takknemlig :) Dere er sååå herlige [:)][:)][:)]
Vet ikke hva mer jeg skal skrive jeg, ble helt tatt på sengen her og fikk hjernteppet her [:D]

tusen takk jenter... ble skikkelig overrasket jeg nå :))) setter pris på hvert eneste ord [:)]

ååå nå skal jeg vise denne til samboeren før jeg lagrer linken [:D][:D][:D]

t0mmelise er enda søtere i virkeligheten enn hun er her [:D][:D][:D] Ble tidlig "kjent" med henne her, siden jeg fant ut at vi bodde på ca. samme plass. Sendte henne en PM og spurte og var nyskjerrig på det ene og andre, og fant fort ut at t0mmelise var ei utadvent og kjekk jente, som jeg er glad jeg har fått bli bedre kjent med! Ser at hun svarer og bidrar i mange tråder, og bidrar til å holde terminforumet så bra som det er[;)] Og som nevnt før, har hun ei veeeldig søt lita jente[:)][:)] Gleder meg til onsdag!

Du fortener virkeleg alt godt som kan skje eit menneske Tommelise, du er ein herleg dame[:D][:D] Og så hadde du ein så nydeleg babymage 

Tommelise skulle eg virkelig ønske at eg kjente i virkeligheten!!
eg legger alltid merke til deg når du skriver på innlegg og får en god følelse inni meg
Du var så god støtte når vi begge var aktive medlemmer av "overtidsklubben" og gikk å venta på gullene våre[:)]

Eg blei så glad når eg såg at du kanskje skulle vere med på landstreffet, da fikk eg enda meir lyst å vere med sjølv!!

Tusen tusen takk jenter :)

dere er BEST :) nå må jeg vekge en av dere søte som har skrevet her og jeg er veeeeeldig glad for at mange av dere har blitt valgt før for det gjør valget lettere [:D] for dere er sååå gode alle sammen jooooo [:)]

Så glad for at jeg får være her med dere på feb2010 :)

Jeg er litt treig, hehe (lite søvn i det siste)
Men jeg signerer alt det de andre har skrevet her. Håper på å få møte denne jenta i virkeligheten [:D] Hun er aktiv her inne, og jeg tipper de fleste har fått med seg hvem hun er. Alltid snill og koselig og bidrar til en god stemning! Jenta har god humor, og hun lever absolutt opp til missetitlene sine

Back
Topp