Dagens bruker 08.04.10

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Dagens bruker er:

Ariana

Ariana har både hjertet, humøret og personligheten på rett plass. [:D] Jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å treffe henne utenom BV. Hun er kjempelett å prate med og hun får andre til å føle seg vel. Det sier litt om en person, etter min mening. Jeg tar vel ikke feil hvis jeg sier at jeg tror at det bor mye godt i henne.

Hun kommer også med gode råd. Det har ofte hendt at jeg har tenkt "alt du vet" når jeg har klikket meg inn på enkelte tråder. [:D]

I tillegg har hun en supersøt storesøster (hun var så herlig ) og helt sikkert en like supersøt lillesøster som jeg gleder meg til å få hilse på.

..because you're worth it.

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger Ariana ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
¤CrazyBeautiful
¤Ariana

Sia du var flink å minne meg på å kniipe i eine tråden min, så seier eg : KNIIIIIP tilbake!;)
Er viktig for oss damer å knipe resten av vårt liv, og eg unner deg ingen plager!

Som crazy seier, så synes eg du virker som ei jente som kan litt om alt mulig;)

Trur ikkje eg har lese ein klagetråd ifrå deg ein einaste gong?? =D men du er for meg litt mystisk;P du er ikkej av dei som brettar mest ut om privatlivet ditt her inne! [:D]

Glad du er her på februar med oss!!=)

nåååååhhhhhhh, søte deg da!!! og ikke minst der!!!
blir jo nesten rørt her eg sitter...!

Enig med sorc, du virker litt "mystisk" på en god måte ;) Også føler jeg du alltid har svar på alt.. Er vel ikke den jeg har sett mest av, men det jeg har sett har vel bare vært positivt..
[:D]

Vår kjære Ariana! [:)][:)][:)] Endelig kom turen til deg, snuppa!!!
Jeg er veldig glad for at du er inne hos oss. Du har alltid gode svar og kommme med og du svarer alltid konstruktivt. Og så skinner det veldig godhet ut av mange av innleggene dine! [:)][:)]
Håper jeg får gleden av å treffe deg en gang!!!

Åååå. denne så jeg ikke før nå, gått i ett i dag for meg...

[hr]

Men Ariana! En skikkelig sprudlende jente med mye personlighet og glimt i øyet! [:D] Hun er kjempehyggelig, sjarmerende og ALLTID blid! (har nå iallfall til gode å se henne noe annet enn fornøyd)

Og hun vet de utroligste ting, og engasjerer seg i andre. Hun har bein i nesa og skikkelig stå-på-vilje, og hun står opp for andre.. Hun er et inkluderende og varmt menneske med stort hjerte, rett og slett! Vi digger å ha denne dama med på treff, og hun krysser gladelig enellerannen fjord (korsfjorden..?) for å henge med oss andre tøttene [:D]

Hun har to sjarmtroll av noen døtre som jeg allerede har lovet bort til gutta mine. Moahahaha!!
Ariana: Vi digg ju!

er jo lov å skrive om gårsdagens brukar;) virker ikkje som så mange har fått med seg denne tråden!=D

ååååh denne har jeg ikke fått med meg så jeg slenger med på nå og skriver litt om Ariana [:)]

Virker som ei kjempe koselig og positiv jente :)
litt mystisk som sorc her skriver, føler ikke du er en person som slenger ut alt om privatlivet ditt og gjør deg deretter litt mystisk [:)][:D] hihi, ellers er du kjempe flink å svare på trådene og kommer alltid med gode råd [:)]

dere er så søte!!!
Tusen takk for mange fine ord...
mi låv ju lång taim!!

Ariana[:D][:D]

må signere på att du er litt "mystisk" og jeg LIKER'E .. heh!! du er flink til og starte tråder, og virker som en positiv jente som sier meningene sine og det er AKKURAT sånn det skal være ;D rett på sak[;)] syns du er blitt mye mer aktiv etter fødsel og det er utrolig koselig :) godt og ha deg på februarforum[:)][:)]

Back
Topp