DAGENS BRUKER 05.05.2010; venter_spent

MalinDalin

Forumet er livet
Nu haaper jeg ?kke du er valgt allerede da!
Men hvertfall, du fortjener denne traaden og denne dagen! Ogsaa du tok meg kjempe godt imot her inne da jeg kom valsene inn ett aar forsent, det er ikke alltid det er göy aa vaere 'the new girl' men det gikk helt greit, mye takket vaere deg!

Du har starter HDLDMDS traaden som jeg har blitt avhengg av (en stor takk til deg fra mannen ogsaa, tenk alt det maset han maatte ha hört om jeg ikke fikk luftet meg ut der[;)]) Du er flink til aa svare, sender stöttende og oppmuntrende svar, ingen spörsmaal er for dumme og ingen tanker er for rare, du er rett og slett en opplöftene person.

Dessuten er du en fantastisk mamma til en fantastisk og heldig gutt, du virker som en mamma som tar han med paa mye göy og fullt ut er totalt til stede!

Haaper du faar en flott dag og at du nyter den; saa sier jeg som Tusenfryd reklamen; dagen er din!
masse koooozemooozefjortisogvoksenklemmepaadeg fra meg!

JIPPI!!!! Dette var fortjent, venter_spent[:D][:D][:D]
Du er jo mamma til både en nydelig gutt, og til den beste og lengste tråden på august09!![:D][:D][:D]
Du har en greie for tall og for detaljer, det synes jeg er utrolig morsomt. Sikkert fordi jeg er litt lik[;)] - lo godt da du holdt på med hjernevask på HDLDMDS[:D][;)]
Du virker som en utrolig snill jente, med omsorg for alle og oppmuntringer til de som trenger det. Synes det er helt supert at du er med på august09[:)] Ønsker deg en nyyyyyyyyyyydelig dag, ta imot alle godordene - de er fortjent! Klemmer fra meg[:)]

Kjenner deg ikke så godt, men håper dagen blir fin, nyt den!
Mamman til en nydelig gutt er du også:):)
Aldri sett en sinna-tråd fra deg heller[;)]
Ha en kjempe fin dag, og kos deg[:D]

Jeg har jo vært så heldig å få treffe deg. Ja tenkt at du kjente igjen min lille gutt på bildet fra August09 første gang vi traff hverandre på babysang. Verden er jammen ikke stor nei[:)]

Du virker som en kjempe grei jente som har mye positivt å komme med. Og en super mamma for lille vakre gutten din. Gleder meg til å treffe deg på babysangen på torsdag[:D]

Virker som ei kjempe allright jente : ) med hjertet på rett plass !
Alltid koselig tråder / meldinger fra deg <3
DU er en utrolig flink mamma<3¨

[:)][:D]

Jeyy trådstarter av snart bv's lengste tråd (håper vi) hehe [:D] Ja du fortjente denne [;)][:)] Du virker som ei kjempekjekk jente og mamma til en liten skjønning [:D] Kommer ikke på noe negativt her heller, husker bare gode positive innlegg fra deg [:)] Nyt dagen og gooo klem..

Jeg synd du er super, venter_spent!!![:D] Snill og god, empatisk og omsorgsfull. Morsom og støttende! Kunne holdt på i det uendelige her[;)]'

Håper vi en dag treffes! Ser ikke ut for å bli på Oslotreffet desverre, men en gang du skal nordover?![:D]

Men du MalinDalin???! 1020? Lenge siden det[;)]

Neimen i alle dager!!!!!!!!!!!! MEG????? Oi nå ble jeg virkelig helt satt ut her! Hadde aldri falt meg inn en tanke engang om at jeg skulle bli valgt til dagens bruker.

Åh ble helt rar jeg nå, virkelig tusen takk jenter for så mange fine ord
Dette var en kjempe koselig start på bv-dagen min[:D][:D][:D]

ORIGINAL: H i l l a

Jeg synd du er super, venter_spent!!![:D] Snill og god, empatisk og omsorgsfull. Morsom og støttende! Kunne holdt på i det uendelige her[;)]'

Håper vi en dag treffes! Ser ikke ut for å bli på Oslotreffet desverre, men en gang du skal nordover?![:D]

Men du MalinDalin???! 1020? Lenge siden det[;)]

Haha, det burde jo virkelig JEG med min tallentusiasme ha lagt merke til, men det sier kanskje noe om hvor satt ut jeg ble[:D]

haha!sorry, snakk om aa leve ? fort?den da!! en l????ten skr?vele?f der ja, hvordan etter jeg den opp??

ORIGINAL: MalinDalin

haha!sorry, snakk om aa leve ? fort?den da!! en l????ten skr?vele?f der ja, hvordan etter jeg den opp??

Hihi du bare redigerer hovedinnlegget[;)]

venter_spent er ei kjempe koselig jente, som alltid er blid og kommer med positive og oppmuntrende innlegg.
Du har aug-09 sin lengste tråd, som jeg alltid må inn på[:)].
Du er en fantastisk mamma til en nydelig gutt.
Hadde vært moro å møte deg IRL[:)].
Denne tråden fortjente du.
Stor klem

hurra nå var det din tur og det fortjener du[:D]
du er ei kjempe søt jente som jeg bare digger rett og slett[:D] hadde det ikke vært for deg og tråden din hadde ikke min bv dag vært i nærheten så artig som den er nå[:D] 

du er alltid blid og kommer alltid med det rette å si. en kjempe jente å ha er inne og jeg er super glad for at du er her og kunne ønske jeg møter deg en gang[:D]

nyt kvelden og alle gode ord

jaaaa :) venter_spent du er tøff du er rå du er kjekk på babyverden å sjå! [:D] du hadde den meste geniale ideen å komme på den tråden og at den lever enda med 20 tusen innlegg står det respekt av alså!! det er kjempe koselig å ha deg her inne. du er en skikkelig humør spreder. denne tittelen fortjente du så absolutt!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh---- venter_spent er så søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt!!!!! Merker med en gang hvis du ikke er her inne en dag! Verdens blideste, godeste jente. Prøver alltid å svare på alle tråder- og innrømmer når hun ikke har noe fornuftig å komme med, hahaha!

Du er en nydelig jente, inside-out. Du har en så utrolig fin og behagelig utstråling og jeg blir så glad hver gang jeg ser en tråd fra deg, for du har alltid så morsomme spørsmål om alt og ingenting! Du startet HDLDMDS tråden og jeg skammer meg litt fordi jeg ikke er fast inventar der- for det er tydeligvis stedet å "henge".

Du er en uunværlig del av aug09-inventaret og en fantastisk flink mamma! En superkoselig, utadvendt, sympatisk gladjente! En jeg virkelig har lyst å møte en dag og gi en klem! Denne tråden fortjente du virkelig søta! I DIG YOU!!!!!

Min favoritt sladrevenn [;)][:D]

Du er absolutt blitt ein veteran her inne, og du er virkelig ei goood jente som alltid kjem med fornuftige svar,eller oppmuntrande ord!

Du er gründeren av HDLDMDS som eg må bli litt meir aktiv i, kjenner eg[:D]

Har veldig lyst å treffe deg og gutten din ein dag!![:D]

Klem sladrissen din

Back
Topp