Dagens bruker 01.05.10 Angelicka

Xena87

Elsker forumet
Eg bare MÅTTE dette tilbake på den personen som gav meg mine første inntrykk av august09 [:D] Navnet hennas låg på topptråden, hu hadde drøssesvis av innlegg og det virket som alle bare elsket denne jentå. Så da var det bare å sette igang og gjør det ein måtte for å prøve å gjør et godt inntrykk hos denna bertå sånn at eg kunne få sleppe inn i "varmen". hehe.

Dette er ei jente med meniniger og hiver seg med i ein diskusjon lett så bare det og "vinner" som oftest[:D] Angelicka er også veldig rettferdig og oppriktig og utrolig hyggelig! Det gjør henne ikke mindre interessant at hun har synske evner! Så bor hu jo i Haugesund som kun er 1.5 timer fra bygda her! dessuten så har hu faktisk bodd i sauda når hu va lita og da kan eg nesten påstå at eg og Angelicka er fra samme plass. Til tros for det å har eg ikke fått møtt henne, og angelicka er vikrelig ei om eg kunne tenkt meg å treffe!!

Har savna deg masse her inne og spørt etter deg flere ganger. Blei utrolig glad når du dukka opp igjen. Følger litt med deg på facebook og Leon er fantastisk nydelig!

du e ei kjempejenta!

Angelicka, gode Angelicka[:)]

Me har jo hatt følge i kvarandre på FS, HPL og AB.. og til slutt så endte me opp på samme termin-forum!
Heilt fantastisk![:D]

Eg gler meg til å få møta deg og herlige Leon, har bestemt meg at me må få det til til sommaren eller noko[;)][:D]
kan liksom ikkje tru eg ikkje har fått "peta" meg til å gjer det før. I og med at me bur jo ikkje såååå langt i frå,
gjennom ein tunnel og litt kjøring berre[;)][:D]

-men så var det jo denne lappen min då.. Hehe, men det kjem!

Men Angelicka, du er super herlig! Og har nokre spennande evner![:D]
Du er klok, har uhorvelig mykje kunnskap og kan med andre ord mykje, og du er full av gode råd!
-Enten det gjeld det ene eller det andre!

Må sei eg gler meg veldig til å ein gong møta deg!!! Måtte det ikkje bli ALT for lenge til!![;)]

*Gode klemmar*

angelicka er ei super jente  !=)
En av de første navnene jeg la merke til her inne !
Ei jente med kontroll og var flink å ordnet med alt av tråder og slikt = )<3

Ei kjempe jente :D

Angelicka er også den første jeg husker fra her inne[:)] Husker hun ordna med alt her inne, så taket være henne var det orden i sakene her[:D]

Trodde hun het Angelicka i virkeligheten lenge, men fant etterhvert ut det egentlige navnet hennes var noe helt anna[;)] Tenker også på den nydelige Leon når jeg ser nicket hennes

Angelicka virker som ei hyggelig og fornuftig jente, har et godt inntrykk av henne[:)]

Vakre, kloke, herlige Angelicka!
Du var den første jeg la merke til da jeg kom inn på Aug09 og følte vel som Xena at det var DEG man måtte komme på godfot med for å få komme inn i varmen, hehehe....

Du er en utrolig moden, reflektert, varm, fornuftig, empatisk, snill, morsom, interessant, sympatisk, velmenende, klok, kunnskapsrik, spirituell- ja tvers igjennom HERLIG jente. Jeg digger deg!

Du har en ALLDELES nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig gutt, Leon som er prøverørsbarn, som Seastian- det er helt tydelig at du er en fantastisk, omsorgsfull og kjærlig mamma. LEon er heldig som har deg[:)]

Du fortjener haugevis med godord, Angelicka, for du er virkelig en formidabel person som man ikke kan unngå å bli glad i!!!!! Savner at du er skikkelig aktiv her inne og setter STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR PRIS på alt du har gjort for oss her inne. Du betyr vanvittig mye for Aug09 gjengen!

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem fra meg[:)]

Husker deg som "gründer" her inne, trodde først du var sjefen for aug09 liksom... hehe! Men det var før jeg skjønte helt hvordan BV funker... Du var veldig aktiv tidligere, men ikke så mye nå lenger og det synes jeg er oppriktig synd, men skjønner du har hatt mye å henge fingrene i mtp på baby, jobb og studier... Du må ha mye mot og stå-på vilje og ha nådd dit du er idag og det beundrer jeg deg for [:)]

ellers så signerer jeg alle over her [:)]

ORIGINAL: Mamma til Theo

Signerer alle over[:D]
Du var den første jeg la merke til[:D][:D] Og hun derre skremmende sjefete Pijah[8D] Haha!
Kloke ord og god støtte fra deg, tuuuusen takk skal du ha!!!
Sinnsykt stilig at du tok juristeksamen i permisjonen, RESPECT!! Et klokt hode og en nydelig jente...Kan du bli bedre...?

Må si meg enig i de over her og sign denne [8D]

Åh, helledussen jenter, nå sitter jeg med tårer i øynene her! Jeg så at du ble dagens bruker i går Xena, og skulle til å skrive i tråden din, men ble avbrutt av Leon som skulle ha pupp[8D] Jeg leser masse her inne, men dagene går så fort med lille sjarmør i huset at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til alt - ikke minst å svare i alle innleggene som jeg har lyst til[;)] Jeg er SÅ glad for at jeg får være her inne med dere nydelige, koselige, kjekke, FANTASTISKE jentene[:D]

Angelicka er bare fantastisk... En av de første jeg la merke til her inne..
Hun har alltid vært inkluderene og står for det hun mener og gjør[:)]
Angelicka er ei jente som jeg har stor respekt for.
Hun kommer med gode ord når det trengs..

Ei jente jeg har meget lyst til å bli nærmere kjent med å treffe ei gang[:)][:)]

Husker angelica godt fra Dagbøkene på Før svangerskapet, og så havna vi på samme forum etterpå[:)]
Koselig, sympatisk og snill[:)] Leon er jo bare helskjønn og da[:D] Savner deg her inne nå, så sjeldent jeg ser deg deltar!

Ja signerer de over. Vi møttes på før svangerskapet og havna i samme terminforum. Jeg var og en av dem som fikk benyttet meg av "intuisjonen" hennes, og det meste gikk opp [;)] Egentlig alt, bare at den siste tingen fikk en liten vri [;)][:)]
Enig med alt de over sier. Sterke meninger, bein i nesa, står for det hun sier, inkluderende, omsorgsfull snill og god [;)][:)] Og Så er det lille Leon da som jo bare er helt nydelig! [:)][:)] Kjekk mann og nydelig sønn [;)][:)] Og tvi tvi for at dere får det til på egenhånd uten at det går for lang tid denne gang[:)]
Nysgjerrig på å treffe deg og[:)] Så håper det blir et treff der begge kommer en gang [:)]
God klem..

Back
Topp