Dagens bruker 01.04.10

Escuro

Forumet er livet
Dagens bruker er:

CRAZYBEAUTIFUL

Crazy er sladrevennen min, og hun har gjort en fantastisk god jobb! Selv om Milan bestemte seg for å komme ut klokka 6 om morgenen, og holdt meg opptatt hele natten, så hang Crazy med i svingene [:D] Hun var så engasjert at hun rett og slett ikke klarte legge seg...

Og engasjert er hun absolutt. Hun har evnen til å føle empati med andre, hun er flink til å trøste, hun er en jente som stiller opp. Og hun er også full av sjarm, hun er en nydelig jente tvers gjennom, på både innsiden og utsiden. Jeg er kjempeglad for at hun bor i Bergen, og gleder meg til neste gang hun er med på treff [:)] Hun har hatt et tøft svangerskap, men vi har ikke hørt en eneste klage fra henne. Hun er en tøffing, og hun er ikke en som går rundt og skryter av sine bragder, for hun er fornuftig og har beina godt plantet på bakken.

Og så har hun drøssevis med sjarm også, så denne jenta er det umulig å ikke bli glad i [:D]

Så på vegne av hele februarforumet, kan jeg nok si:

Crazy, vi er kjempeglade i deg!

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger CrazyBeautiful ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel
¤ Escuro
* CrazyBeautiful

Crazy Beautiful virker som en fornuftig og positiv person [:)]
flink å komme med tips og råd og svarer alltid [:)]
klager aldri og er rett og slett ei hærlig jente [;)]

Og ja, hun var ganske ivrig da Escuro var på sykehuset så en god sladrevenn er hun absolutt [;)][:)][:D]

Hun har evnen til å føle empati med andre, hun er flink til å trøste, hun er en jente som stiller opp. Og hun er også full av sjarm, hun er en nydelig jente tvers gjennom, på både innsiden og utsiden. Jeg er kjempeglad for at hun bor i Bergen, og gleder meg til neste gang hun er med på treff Hun har hatt et tøft svangerskap, men vi har ikke hørt en eneste klage fra henne. Hun er en tøffing, og hun er ikke en som går rundt og skryter av sine bragder, for hun er fornuftig og har beina godt plantet på bakken.

Og så har hun drøssevis med sjarm også, så denne jenta er det umulig å ikke bli glad i

Så på vegne av hele februarforumet, kan jeg nok si:

Crazy, vi er kjempeglade i deg!

dette må eg bare signere...!
Søte Crazy, har bare møtt deg en gang, men en superflott jente med drøssevis av utstråling, og utrolig imøtekommende og koselig!! Gleder meg til neste gang vi skal ha treff![:)]

Crazy er ei kul dame som er engasjert og gir råd når hun kan[:D] Hun sprer glede og gjer oss glade[:)][:)] Eg var sjølv på føden når hun sladret, så fekk ikkje med meg det[:-][:-] 

It's Crazy, you are so Beautiful! [:D]

Crazy, du er ei kjempe positiv og flott jente!! ;D
Hugser du gjekk overtid, men likevel var superflink til å vere så positiv!!;D[:D] Var flink å nyte siste tida med mage! (er det sikkert mange som angrer på at dei ikkje gjorde no[8D])
Å så satt vi og noken fleire her, grytidlig den lørdagen eg fekk joakim å kjente på vondter begge to!! :)

Crazy, du er ei suuper livlig og sprudlandes dame!! Du er eit kjempe bidrag til februar-forumet! =) Og spesielt glad er eg jo for at du er med å skravla litt om natta!!:) vi er litt "svake" no, men vi kjem til å komme stergt tilbake!!:D

CRAZYBEAUTIFUL er bare hærlig, alltid gode råd, morrsome kommentarer å får oss alle til å smile:) skulle ønske jeg kjente hun bedre, å jeg håper jeg en gang får muligheten til å møte ho. (og alle dere andre) gjengen hadde ikke vært den samme uten.

crazyjenta[:D]

crazy har vært en av dem som har vært veldig aktiv her inne, og jeg digger crazy[:D] virker som ei positiv og fornuftig jente som er veldig støttende her inne[:)] crazy er herlig[:D]

Du, altså. 

Selvfølgelig må jeg følge med når min kjære sladdris har fødsel på gang. Det var bare kjempegøy å kunne få lov til det. Og så skal jeg joine neste treff igjen. [:D]

Tusen takk for alle de gode ordene.  Jeg smelter helt og blir rørt helt inn til hjertet. Jeg er kjempeglad i februar-forumet og febbis'ene. Dere er supersøte, alle sammen, og fortjener både og

dytter [:D]

Crazybananamama!!!! You rock dette forumet!! [:D][:D][:D][:D][:D]
Ett medlem av natteranglerklubben! [:)] Den gang nurkene var på innsiden, huhu!!!
Er sååå glad du er he inne altså! Du er rett og slet så skjønn at jeg kunne spist deg opp! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: juneb

crazyjenta[:D]

crazy har vært en av dem som har vært veldig aktiv her inne, og jeg digger crazy[:D] virker som ei positiv og fornuftig jente som er veldig støttende her inne[:)] crazy er herlig[:D]

signerer

Back
Topp