Dagens brukar 30.03.2010

sorciere_

Forumet er livet
VIP
For det første var det veeldig vanskelig å velge, ettersom alle her inne fortjener å vere dagens brukar! Men eg regner med alle får vere det til slutt!:)

SVARTENGEL

Svartengel fortjener først og fremst å vere dagens brukar fordi ho er så utrulig morsom! =) Den uhøgtidlige og nokon gongar "barnslige" humoren kan ta knekken på folk! Fleire gongar har humøret mitt stege eit nivå etter å ha lese eit innlegg frå deg!
Eg digger alle bæsj, tiss, rap og promp-samtalane du er med på! :) Du er forbildet mitt som har klart å vekke gubben med dårlig hørsel av å prompe!! [:D]

Å du var så supersøt når du prøvde å bli med å skravletrådane på natta!:) - Du var kjempeflink nokon gongar! Og det var veldig godt selskap i deg!:)

Elles virkar du som ei veldig sterk og positiv jente! Så uheldig som du har vert i maange situasjonar, og likevel klarer å gå med heva hode? Eg er imponert! Og dei gongane du ikkje er så positiv har du ALL grunn til å vere litt skuffa, eller så unnskylder du deg og forklarer at du er litt hormonell!! =) Å det er ein så viktig eigenskap at eg kan ikkje få sakt det nok! :)

Så folkens!
Skriv så mykje positivt dåke klara om Svartengel! Fordi ho fortjena da! [:D]

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger SVARTENGEL ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_
¤ Svartengel

Jeg hiver meg på [:D]
Svartengel er en super jente, hun stiller alltid på treff og engasjerer seg i alt av innlegg og debatter, og kommer med gode råd. Hun stiller opp for andre uten å kreve noe tilbake, og det er igrunnen veldig sjelden man hører henne klage. Hun har en litt "pytt pytt, det går nok bra"-holdning, og slår meg som en optimist til siste slutt [:D] Hun har en kjempesjarmerende liten jente (som hun desverre har lovet bort, ellers skulle jeg spleiset henne med Junior).

Og hun er uhøytidlig og lett med på den humoren Sorciere nevner her, hehehe [:D] Og selv om hun har hatt en tøff tid nå etter fødselen, så står hun på og tar seg av mann og barn. Og hun deltar selvsagt fremdeles på treff [:D] Det er ikke mye som stopper den dama der, nei! [:)]

Ei engasjert dame[:)]
Virker som at ho er optimisten sjøl.
Stå på![:D]

Hun har et hjerte av gull og bryr seg om andre.  Hun er rett frem og seg selv i det store og det hele. En egenskap jeg beundrer henne. I tillegg er hun en aktiv bruker. Ingen trenger å putte penger på henne for at hun skal skravle i vei. [:D] Det har heller ikke vært akkurat få ganger at jeg har fått meg en latterkule (eller nesten tisset på meg selv) etter å ha klikket meg inn på tråder og lest innlegg av henne.  Det går ikke an at det er kjedelig når hun er pålogget forumet. Ingen tvil om at hun er en ekte febbis.

Svartengel - du fortjener hvert eneste postive ord som kan komme din vei.

Svartengel, ei utrolig søt dame med masse personlighet!
Engasjerer seg lett i diskusjoner og svarer alltid på tråder enter hun kan hjelpe eller bare dytte.... [:)]
Har vert gjennom mangen vondter i svangerskapet og i ettertid, noe hun overhodet ikke fortjener... Unner hun alt godt! Det vet eg hun ville unt alle andre også...
Svartengel, februar 2010 ville ikke vert det samme ute deg...[;)]

Eg veit at mange har slitt mykje meir enn meg i svangerskapet og etterpå, så eg har ingen grunn til å klage, eg har fått ei herleg jente og blitt kjent med mange gode damer her inne[:D]

Tusen takk for dei flotte orda alle saman, eg vert heilt rørt og veldig flau her[:)][:)] Eg er blitt så glade i dykk alle[:D][:D] 

Svartengel er en utrolig engasjert, koselig og morsom bruker! [:D] Alltid med på diskusjoner, gratulasjoner, spørsmål og ellers bare prat om alt og ingenting! Sånne som Svartengel trenger et hvert forum!! [:)]
Ikke verst når man til og med klarer å snike seg inn i drømmene til folk [8D]

Kan bare oppsummere med at svartengel er en herlig jente[:D]

ORIGINAL: Ymi

Svartengel er en utrolig engasjert, koselig og morsom bruker! [:D] Alltid med på diskusjoner, gratulasjoner, spørsmål og ellers bare prat om alt og ingenting! Sånne som Svartengel trenger et hvert forum!! [:)]
Ikke verst når man til og med klarer å snike seg inn i drømmene til folk [8D]

Haha, der traff du spikern på hodet [:D] Opp med en hånd alle som har drømt om Svartengel! Vet nemlig det er mange flere enn bare meg [:D]

S90: Sa eg ikkje gjekk over termindato eg[8D][8D] Syns det er kult at eg klarte det då[:D][:D]

Escuro og Ymi: Eg lika meg godt i folks draumer [8D][8D]

svartengel jaaa[:D]

herregud hun er sååå gooo[:)] utrolig støttende, søt og morsom jente !! hun er også vært veldig aktiv her inne til tross for vondtene, og har vært veldig gøy og følge med på henne...!! Svartengel.. du er spesiell [:D]

Svartengel er ei kjempekjekke jente som er med på å gjere feb. forumet til det som det er [:)]

Back
Topp