Dagens bilde!

Oleandra87

Glad i forumet
Er de berre meg? :p
add2659762775797fc17b5a139d94032

Jeg har ingen av mine bukser med, så er spent når jeg kommer hjem om de passer.

Nope, her er yogabuksene framme fordi jeg ble så lei av knipet rundt magen. Jeg mistenker det er fordi jeg er ganske oppblåst :-S

Jeg har ikke prøvd dongeribuksene mine siden jeg fant ut jeg var gravid :p Sverger til tights når jeg skal ut av huset, ellers går det i joggebukse, fleecebukse (ja, jeg fryser hele tiden :P )og haremsbukser. Men satser på at jeg blir litt breiere over rompa etterhvert, så jeg kan bruke gravidbuksene mine fra forrige gang.

Eg og kunne lett gå i joggebukse Men eg jobba i butikk og då kan eg ik gå i joggebukse :p Offff kunne bruke kjoler men de e jo ingen sommar ute, de regna og de e kaldt! Snart går eg tom for ideea om kva skal eg ha på meg på jobb:/ Travelt! :p

Haha! Jeg måtte gå med en laaang genser på jobb fordi etter en time så måtte jeg bare knappe opp.. Er 6 uker i dag, men har vært oppblåst siden dag en :-) :-p

Huff. Kjenner meg sånn igjen. Går rundt med øverste knappen oppe og belte på helt ytterste hull. Og de dongeribuksene pleier å være vide! Men lurer litt på hva jeg skal gjøre når jeg skal tilbake på jobb på mandag. Pleier alltid å gå i dongeribukser på jobb, bare unntaksvis med skjørt. Tøybukser og tights har jeg ikke eid siden sist svangerskap, så kanskje noen begynner å lure.. ?

På tide å handle inn gode bukser her og... rund som en ball, men det er mest luft gitt :D

Jeg trenger nye arbeidsbukser snart, jeg og. Superoppblåst på ettermiddagene og kveldene.. og det er stort sett da jeg står i kiosk..

Har funnet fram gravidbuksene og bruker de hjemme, men skal på på jobb i morgen så da blir det vanlig bukse håper det går bra !! Passer ikke å få med knappene åpen på jobb hihi

Syns også jeans'ene har begynt å bli ubehagelig.. Har heldigvis mange "godbukser" som er fin og løse å gå i :)

Back
Topp