Dagens bekymring

mommy2be

Betatt av forumet
Er det flere enn meg, gjerne førstegangs gravide, som innimellom tviler på at de er gravide.

Kjenner jeg blir urolig av ingenting. Vil heller ha masse symptomer kjenner jeg enn ingen. Har lest at det er normalt at ting kommer og går. Men kan ikke la vær å bli engstelig når jeg ikke kjenner noen ting. Tenk om det ikke er noe inni der lenger?

Det er nesten sånn at jeg priser kvalme og ligamentsmerter på kveldene.

Kjenner meg veldig igjen. Og tenker daglig at det må være en feil.
Så lenge man ikke har blødninger og testen er positiv så skal man jo stole på det, men jeg hadde forventet flere symptomer.

Kjenner til det der også. Jeg er 5+0 i dag og kjenner intet annet enn litt såre nipler. Ellers ingenting. Prøver å ikke la det bekymre meg, men..

Jeg vet ikke å langt dere er på vei å sånn :P men ofte så kommer de snikende innpå deg når du minst aner det. Å så skulle du ønske du aldri hadde ønsket deg dem ☺️ hilsen frøken kvalm 24/7

7+1 her

Min mor klarte berolige meg hvertfall. Hun hadde omtrent ikke vært kvalm i noen av sine svangerskap. Så forhåpentligvis ligner mitt bare på hennes :)

Er det flere enn meg, gjerne førstegangs gravide, som innimellom tviler på at de er gravide.

Kjenner jeg blir urolig av ingenting. Vil heller ha masse symptomer kjenner jeg enn ingen. Har lest at det er normalt at ting kommer og går. Men kan ikke la vær å bli engstelig når jeg ikke kjenner noen ting. Tenk om det ikke er noe inni der lenger?

Det er nesten sånn at jeg priser kvalme og ligamentsmerter på kveldene.

Jeg oppdaget ikke første svangerskap før uke 7-8 grunnet fravær av symptomer og ustabil syklus. Jeg var småkvalm tre-fire dager i løpet av første trimester, men ut over det hadde jeg ingen symptomer før bekkenløsningen kom i uke 19. Det er med andre ord ikke unaturlig med fravær av symptomer:)

Venninna mi opplevde egentlig akkurat samme, eneste symptomet hun hadde var at hun ikke hadde lyst på kaffe. Ellers tror jeg hun syntes det var godt å få se på ultralyd at ikke hele greia faktisk var innbilt :p

Er 4.gang jeg er gravid (har 1barn) og lurer hver dag på om jeg virkelig er gravid. Har nesten ingen symptomer og sitter bare å ønsker meg kvalme....

Jepp! Kjenner meg veldig igjen, har jo noen symptomer men virker så uvirkelig, nesten som om jeg skal våkne fra en drøm snart, eller at det bare er innbilt.
Blir bra på tul imorgen da, så finner jeg hvertfall ut at jeg forhåpentligvis ikke innbiller meg :p *ler*

Jeg vet ikke å langt dere er på vei å sånn :p men ofte så kommer de snikende innpå deg når du minst aner det. Å så skulle du ønske du aldri hadde ønsket deg dem ☺️ hilsen frøken kvalm 24/7
Underskriver her, kvalm fra morgen til jeg legger meg og da starter halsbrann på natta. Ligger rett ut hele dagen, blir verre når sitter oppreist. Pluss ikke tåler noe å drikke eller spise. Og alt kom plutselig . :P

hehe, ja, kvalmen kommer sikkert før man vet ordet av det.
Jeg driver fortsatt å tester flere ganger pr uke, for å sjekke at jeg ikke drømmer. Det skal vistnok ta litt tid før det her går opp for meg, selv om jeg tok første test for 2,5 uke siden

Jeg er 6+3 og jeg lover deg, du savner ikke kvalmen :p Jeg misunner dere som ikke har så ekstreme symptomer for jeg bruker minst 4 timer fra jeg våkner til jeg kanskje klarer å gå ut av senga pga kvalmen. Så bare nyt det heller ;) Du fikk jo positiv test av en grunn, spiren forsvinner ikke bare i løse lufta. Så så lenge du ikke har hatt sterke blødninger og smerter er du helt sikkert gravid med en voksende spire :)

Jeg er gravid for 3. gang, og føler det samme ;) skulle gjerne hatt noen symptomer på at det er noe der, enn absolutt ingenting.. Det trenger ikke å være kvalmen, men litt ømme bryst, stikninger osv tar jeg gjerne :p

Gled dere til midt i mellom. Hadde det ikke vært for magen glemte jeg inni mellom at jeg var gravid. Hadde gledet meg hele arbeidsfredagen på å komme meg hjem og ta et glass vin til gullrekka. Da jeg var ferdig å sjenke i glasset lurte mannen på om jeg skulle servere han. Da kom jeg på: "stemmer det, fortsatt gravid ja" ;)

Tenk hvor kjekt det hadde vært med et lite display på magen hvor det sto "fortsatt gravid" eller "ops, dette gikk visst ikke så bra"! Jeg tviler stadig vekk, og symptomene føles liksom ikke ekte nok ut :P

Jeg er livredd for å miste :(
Aldri vært gravid før. Aner ikke hvordan jeg skal takle det hvis jeg mister! Har forsøkt å bli gravid i ett år. Er ennå tidlig (ca 4 uker), men har ufattelig ømme pupper, er helt utslitt (la meg ned på sofaen i sted og sov i 4 timer..) og er veldig oppblåst. Jeg satser på at så lenge jeg har symptomer så går dette bra.. Så jeg kan ikke annet enn å elske de vonde puppene, den oppblåste magen og det trøtte hodet :love7

Ikkje førstegangs, men denne gangen tvilar eg stadig vekk på om eg i det heile tatt er gravid.
Og med ingen planar om tul, så blir det nokre lange veker til oul..

Tenk hvor kjekt det hadde vært med et lite display på magen hvor det sto "fortsatt gravid" eller "ops, dette gikk visst ikke så bra"! Jeg tviler stadig vekk, og symptomene føles liksom ikke ekte nok ut :P
Hahaha! Tenk den panikken dersom det stod "ops, dette gikk visst ikke så bra".. Nei, jeg er glad den testen ikke finnes for å si det sånn :D :D

Høres ihvertfall ut som om det er fullstendig normalt å ikke kjenne symptomer, så tror vi bare burde senke skuldrene og nyte friske, men gravide dager :) :)

Back
Topp