Dagens bakst.

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jommen ble det ikke bakst i dag og. Min svigerinne lurte på om jeg kunne lage skoleboller i dag til familiebesøk.
Kan jo ikke si nei til å bruke min nye Kenwood maskin :D

Slik ble resultatet. Har vel ikke bakt skoleboller siden eg gikk på ungdomsskolen. Men må si selv at de ser gode ut :p
1372687125591.jpg

Og mens eg ventet på at de sku heve seg ferdig ble det laget noen muffins med vaniljekrem og ;)
1372687177581.jpg

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Ootteko ikinä kuullu että oviksessa olis tullut piiikkusen semmosta punertavan ruskeaa limaa? Ihan vaan pikkusen? :o Mulla tuli tänään ja säikähdin että nytkö se täti päätti jo uudestaan tulla kun jätti yhen kerran välistä. Ihan hukassa olen..
Nyt kuitenkin vasta kp 14..
Nam nam!
De der muffinsene...har du lyst å dele oppskrift? For mine blir bare paddeflate :confused:

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Hva skjer med quote for tiden? Finsk IGJEN???

• Liker
Reactions: EJ
Mmmmm så farlig gode ut :P

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Nam nam! Det der så veldig godt ut :)

Nam nam!
De der muffinsene...har du lyst å dele oppskrift? For mine blir bare paddeflate :confused:

Hehe.. finsk quote :p ser ikke ut som min tekst heller da eg ikke brukte :eek: smiliyen..
Oppskriften fant jeg i dag på pakken til Tine Vaniljekrem ;)
Trikset ang muffins er å bruke muffins bakeform i tillegg til vanlige papirformer. Da blir de aldri paddeflat :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013♥♡

Mmmm... De så gode ut, nå fikk eg skikkelig lyst på skoleboller :) :)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Hehe.. finsk quote :p ser ikke ut som min tekst heller da eg ikke brukte :eek: smiliyen..
Oppskriften fant jeg i dag på pakken til Tine Vaniljekrem ;)
Trikset ang muffins er å bruke muffins bakeform i tillegg til vanlige papirformer. Da blir de aldri paddeflat :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013♥♡
Er det sånne silikon former?

Får sjekke ut tine jeg da :)

Har du prøvesmakt? Smakte de godt?
Får vann i munnen bare med tanken :p

Er det sånne silikon former?

Får sjekke ut tine jeg da :)

Har du prøvesmakt? Smakte de godt?
Får vann i munnen bare med tanken :p

Bollene ble kanon gode om jeg får si det selv :) kjempe luftige. Fikk ikke lov å ta med meg de bollene som var til overs for de sku min svigerinne ha selv og legge i frysen.
Muffinsene ble også kjempe gode. Men de må spises med skje ;) lagt resten i frysen. Så når de ska serveres igjen, tenke eg å lage en sjokoladeglasur til :)

Ikke silikon form. Slikt brett
image.jpg

Bollene ble kanon gode om jeg får si det selv :) kjempe luftige. Fikk ikke lov å ta med meg de bollene som var til overs for de sku min svigerinne ha selv og legge i frysen.
Muffinsene ble også kjempe gode. Men de må spises med skje ;) lagt resten i frysen. Så når de ska serveres igjen, tenke eg å lage en sjokoladeglasur til :)

Ikke silikon form. Slikt brett
Vis vedlegget 20757
Ahhh...da må jeg nesten på shopping :D

Takk for tips

Jeg ble inspirert her, nettopp kastet 20 boller i fryseren. Ble bare vanlige hveteboller på meg, men de ble sykt gode :)

Back
Topp