Dagens antrekk torsdag :)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Her kjører vi retro stil i dag :-p
Body fra Lindex og bukse fra Khapal- begge arvet fra storebror :-)
Må snart skifte til ull da vi skal ta bussen til legen/byen, men koser oss i joggebukse så lenge begge to!
ImageUploadedByBV Forum1359622396.822921.jpg

Så fin han er, også så godt humør:D:):p

Vi kjører lobster style i dag, klær fra idaT.dk:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Blir fort flirfull når mamman tuller som besatt =)
Koselig med et smil selvom formen er dårlig - merker det godt på humøret hans!

Så fine Ida-T-klær Anette har!!
Har liggende et par heldresser etter T, men tror de er litt store enda.

Helledussan så skjønn han er Fru H! Skikkelig gogutt :rolleyes:
Jeg digger oransje og brunt på småbarn, synes det er så stilig!
Her har vi på body fra Barnegården og sparkebukse fra Name It! Må imidlertid bytte til ull vi også snart, delvis pga sviskesaftsøl og delvis pga barseltreff og babysvømming som vi snart skal avgårde til :)

CIMG2744JPG2_zpsf92b8af4.jpg

Så kule klær sukkersnusk! Og nydelig jente da ;) Hvor er de kjøpt? Så skikkelig behagelig ut :)

Her har vi på body fra Barnegården og sparkebukse fra Name It! Må imidlertid bytte til ull vi også snart, delvis pga sviskesaftsøl og delvis pga barseltreff og babysvømming som vi snart skal avgårde til :)

Drn sparkebuksa har vi og- i blått! Utrolig kul, men den er nesten for liten den i 68 nå :o
Hun er kjempeflott!

Hehe,så tøff hun var!Tøft med litt andre motiver enn bamser og hjerter på jenteklærne!(selv om jeg synes det er veldig søtt det og)

Takk:-)

Enig i at det er gøy med litt forskjellig ja:-)

Blir fort flirfull når mamman tuller som besatt =)
Koselig med et smil selvom formen er dårlig - merker det godt på humøret hans!

Så fine Ida-T-klær Anette har!!
Har liggende et par heldresser etter T, men tror de er litt store enda.

Ja det skjønner jeg, trøtt og sliten stakkars, men lover godt at du klarer å få fram smilet:-)

Takk:-) Greit å ha noe han kan vokse inn i da:-)

Så kule klær sukkersnusk! Og nydelig jente da ;) Hvor er de kjøpt? Så skikkelig behagelig ut :)

Takk, de er veldig behagelige, myke og gode:-)
Du kan kjøpe dem her http://shop.idat.dk/
Det finnes også en klesbutikk for barn på frogner som selger klærne, men husker ikke helt hva den heter.

Nydelig frøken, elsker drakter med striper:-)

Ja det skjønner jeg, trøtt og sliten stakkars, men lover godt at du klarer å få fram smilet:)

Takk:) Greit å ha noe han kan vokse inn i da:)

Må jammen meg finne frem litt nye klær nå - plutselig er de for små uten at vi har fårr brukt de!!

Må jammen meg finne frem litt nye klær nå - plutselig er de for små uten at vi har fårr brukt de!!

Jeg merker det samme selv, hun har plutselig vokst så fort:-)
Trodde 68 holdt lenge enda, men den gang ei:-)

Så herlige små dere har:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Emmeth har som regel bare Body og strømpebukse på seg, for han er så utrolig varm:(

derfor jeg ikke bruker strømpebukse, har som oftest kun bukse på henne inne. Tar kun på strømpebukse når vi skal noen steder ;)

Ikke noe under klærne her heller =)

Back
Topp