Dagens anbefaling!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
ImageUploadedByBV Forum1413479488.584063.jpg

Vi har jo snakket litt om tørr hud og atopi/tørre flekker. Var på apoteket i går for å finne en bedre krem enn den jeg har. Og endte opp med denne fantastiske saken! I går var mini helt ru på brystet og hadde tørre flekker på armene. Smørte henne etter bad i går kveld, og i dag er brystet helt mykt, og flekkene i bedring. :) Står på den at den er til ekstremt tørr hud hos spedbarn, barn og voksne. Egnet til sensitiv hud og atopi. Uten parfyme og parabener. På tilbud hos apotek 1 nå. :) Det var dagens reklame... ;)

Takk for tips :-) da vet jeg hva som står på planen for i morgen.

Sniker litt jeg, men i familien vår sverger vi også til denne:) guttungen slipper tørre flekker og mannen har faktisk blitt kvitt psoriasisen sin:)

Takk da skal vi prøve den. Både på
M og på min psoriasis :)

Si i fra hva dere andre syns også da :) ;)

Får teste den da :) syns ikke de to jeg har testa hittil har funka så bra..

LRP er uten tvil det beste hudpleiemerket jeg har brukt noen gang. Har skuffen full av forskjellige produkter, fantastisk bra alt jeg har prøvd :)

Feelunique har forresten 30% på alt fra LRP nå :)

Bruker ikke akkurat denne, men samme merke og flaske;) fantastisk merke, funker kjempebra på meg iallfall:)

Tror jeg skal få kjøpt på onsdag :) apoteket var stengt sist jeg var på senteret

jeg kjøpte kremen, er veldig godt fornøyd så langt. Eldstemann var knusktørr på armer og ben, etter 1-2 ganger var det merkbart bedre :-D

Visste det var noe jeg skulle ha på apoteket........

Kjøpt i dag og smurt til kvelden, håpe på bedring. Vært veldig tørr og en del utslett.

Ja, er spent på hva dere andre synes. Her har vi brukt den hver dag siden midten av oktober, og hun har ikke tegn til tørrhet i det hele tatt. Sjelden jeg kommer over noe som funker så bra. :)

Han var MYE bedre i dag!!! Tørrheten og flekkene på magen var borte, men var fortsatt litt pp ryggen, så smurt på nytt nå på morgenen.

Var blitt enda bedre nå til kvelden! Vidunderkrem det der! :)

Back
Topp