dagens agenda !!??

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
I dag er Oliver 8 mnd... !! vi skal være med marianne87 og hennes sønn Benjamin til sverige og handle litt ... sambo jobber så da må vi finne på noe.. orker ikke sitte hjemme på en lørdag.. hehe!!
Jeg har dessverre ingen bilder jeg kan legge inn fordi jeg sitter på min mors pc ... vi bor her for øyeblikket pga rehabilitering av badet vårt .... !!

Hva skal dere i dag da jenter ??

jo her er det fult opplegg...
vi skal feire 30-årsdagen min i kveld og skal ha fest med litt over 20 gjester... så jeg holder fortsatt på å lage tapas til dette.
også skal huset ryddes og støvsuges og bord skal dekkes. og ungene skal leveres til div barnevakter.
men nå først skal vi en tur til byen på cafe med noen i familien til mannen min, og handle inn siste rest til maten. Måtte jo vente til i dag med å kjøpe loff og brød så det var ferskest mulig!

Jeg var ute med jentene i går, så her tror jeg det blir sofa'n og godis i dag [8D] Er fantastisk vær ute da, så kan nok hende vi må ut å trille litt [:)]

Vi kjøpte bæremeis til Herman i går, fant en (u)brukt Norrøna meis på Finn til 1000,-, så den har vi vært ute og prøvd nå. Herman storkoste seg oppi der, satt og skravla og smilte bak solbrillene sine[:D]

Jeg skal på jentetreff hjemme på Hadeland i kveld, og jeg reiser uten Herman. Han og pappan skal kose seg hjemme alene til i morgen.. Det er første natta jeg skal være borte fra mini, så jeg er jo litt spent.. Men jeg gleder meg til å skravle med gode venninner og sove lenge i morgen!!!

God tur til Sverige!

Masse lykke til med feiring av 30års dagen. Håper dere får en fin fest!!
Og gooood lørdag til alle andre julisnupper, kos dere!!!

mi lillemor har spydd i natt, så vi blir bare hjemme. vi hadde planer om å dra på besøk, men gidder ikke i tilfelle hun smitter noen.. er helt nyyyyydelig vær ute, så kanskje vi bare sparker oss en liten tur.. tror storebror blir ganske utålmodig av å være inne hele dagen..

Nå har jeg akkurat montert sportsdelen på vogna, så i dag blir det første turen ut med snuppa for at hun skal få se, ikke bare sove [:D] Det tror jeg blir kos for henne. Og hvis hun trives og er blid tenkte jeg at jeg skulle rydde og vaske bilen inni.. For det trengs visst etter en laaang vinter[8D]

Her er planen en kjapp tur på Stoff og stil for å handle litt [:D] og så testing av minis akebrett [:D] (må huske å kjøpe solbriller til han). ellers blir det vel inne kos resten av dagen [:)]

idag blir det bare å slappe av. samboern dro ut en tur så da får jeg og mini kose oss alene da. kanskje ut en tur i sola. i kveld blir det bare å slappe av med en film eller noe tenker jeg.

2607: kos deg på hadeland i dag, her er det kjempe fiiint vær [:D]

I dag får me besøk av mamma m/familie, mormor og morfar.. Ska feria bursdagen min me kake og kaffi[:)]
So i kveld ska eg og kjære berre kosa oss[:D]

teater teater teater på meg i helgen [:D] setter opp ronja røverdatter så hele uken har bare vært teater! det er så gøy! har vært mye pappa tid på snuppa denne uken men det er jo bare flott

Back
Topp