Dagens agenda?

Gæmmis

Elsker forumet
Hva skal dere gjøre i dag da?

Jeg skal til fysio 12.30, gleder meg!!!

Og så har jeg snakket med sjefen min, skal inn dit i morgen og legge frem mine tanker om arbeidstidene mine frem til permisjon (at jeg trenger 50% sykemelding).

Aller først skal det ryddes litt opp her, ser ut som en svinesti! Arbeidslyst, kom til meg...

i dag skal jeg slappe av litt kjenner jeg. Har nettopp kommet hjem fra butikken, og har lyst til å slenge meg litt på sofaen. Senere må jeg fikse oppvaskmaskinen og vaske litt klær[:)]

Idag skal jeg prøve å jobbe litt hjemmefra. Startet greit opp i dag tidlig, men ble så svimmel at jeg la meg og sov i flere timer. Skal til jordmor for førstegang kl 13.30, det blir spennede [:)].

Jeg skal til fysio nå kl 11 så burde vel rive meg vekk herfra men...
Ellers så har jeg ikke noe planer,deilig!

ska på jobb kl 14 tenkt å laga meg någe mat snar[:)]
ellers har eg slappt av på sofaen[:D]

nå skal jeg på jobb, så skal jeg rydde og vaske litt når jeg kommer hjem, lage middag til meg selv og siden sove litt på sofaen, spennende ! [:'(]

Jeg har vært flink allerede synes jeg;

Jeg har brettet sammen og hengt opp nyvaskede klær, og et lass ligger i maskinen, klart til å henges opp. (får vel gjort det i løpet av dagen, tror jeg!)
Og så har jeg tømt kjøleskapet for gammelt pålegg, restemat vi aldri spiste og andre ting som har ligget for lenge.
Jeg tok også med alle panteflaskene da jeg var ute og handlet [:)]
Og så har jeg plukket ut av og satt inn i oppvaskmaskina.

Tenker jeg tar og støvsuger i morgen og vasker badet da for det gidder jeg ikke å gjøre i dag, he he.

Back
Topp