Dagene og ukene går så fort..

Maria med 2 små

Forumet er livet
og det kommer nok til å gå fortere :)
Nå er det sol og sommer og dagene flyr av gårde med ferieturer og herlige dager.
Så kommer august og september som går med til å finne rytmen etter sommerferien og nye barnehagerutiner :) Jeg kommer nok til å jobbe mye fremmover også så da er det vips oktober/november :) Dette svangerskapet går som en røyk det, men skal selfølgelig ta meg tid til å kose meg :)

Flere som føler det går fort?  

kunne ikkje vært mer enig.. går fortere og fortere for hver ungen virker det som ..  ( selv om været kunne vært bedre..

Første svangerskapet så følte jeg med utviklingen til barnet uke for uke og nå når folk spør meg hvor langt jeg er på vei så må jeg tenke etter.. Hehe..
Er jo ikke så lenge sia uke 12, mend et er jo faktisk 5 og snart 6 uker siden jeg var der ;)

Frem til uke 12 gikk tiden så syyykt seint! Nå flyr den!
Klarer nesten ikke holde styr på hva uke jeg er i!
Og nå med hus kjøp, flytting, sommer og stress, så går det nok enda fortere!

Jmd skrev:

Ja da har du nok å henge fingrene i :)
Så forresten småbruket deres. Fantastisk flott da. Herlig området for barn og boltre seg på :)

trur neste års sommer feri går fra klepp til farsund :-) Bonde feri er vist veldig kjekt for barn :-)

Maria med 2 små skrev:

Jmd skrev:

Så forresten småbruket deres. Fantastisk flott da. Herlig området for barn og boltre seg på :)

Tusen takk =) Vi er super fornøyde!
Hadde vært litt mer motiverende å flytte om det hadde vært noen å henge med der.Har fått lite respons på om det er noen her inne som bor der (kun ei som har svart)

Hanne, dokk e så absolutt volkomne! Bare du tar i et tak me vaskebøttå om du ska dra me HEILE gjengen ;)

Jmd skrev:

Maria med 2 små skrev:

Jmd skrev:

Tusen takk =) Vi er super fornøyde!
Hadde vært litt mer motiverende å flytte om det hadde vært noen å henge med der.Har fått lite respons på om det er noen her inne som bor der (kun ei som har svart)

Hanne, dokk e så absolutt volkomne! Bare du tar i et tak me vaskebøttå om du ska dra me HEILE gjengen ;)

Hvor ligger det da? Har glemt det jeg.

Back
Topp