Dagene går seint!

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Syns de første dagene og ukene går såå seint..! Går å kjenner etter ulike symptomer hele tiden, pissnervøs for blod på papiret etter å ha vært på do. Våkner om natta fordi jeg må tisse, og når jeg har gjort det, er jeg blitt så våken at jeg umulig kan legge meg uten å spise litt, skrubbsulten. Og da er jeg værtfall ikke trøtt, så da sitter man våken på stua da. Og leser alt man kommer over om graviditet.

Flere som har det sånn? Var likedan i forrige svangerskap, vet egentlig ikke om det hjelper å henge på graviditetsforum. Blir liksom ENDA mer bevisst på hva som kan gå galt, men så klarer jeg ikke å la være heller :)

Så forresten "What to expect when you`re expecting" i sted. Anbefales :)
 
Jeg våkner også å må tisse innimellom. Ikke hver natt. Og da hender det magen romler og jeg må spise yoghurt:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tiden går utrolig seint! Jeg er livredd for å miste, og går å kjenner etter tegn hele tiden selv.. Klarer liksom ikke å slappe av.
Sånn var jeg sist svangerskap også..
Skulle ønske jeg var 12 uker nå, og de værste bekymringene slapp taket..
 
Enig! Føler jeg har vært gravid kjempelenge men så har jeg bare vist om det i 8 dager :p

Håper tiden skal gå litt fortere når jeg begynner på jobb på mandag :)

Og kjenner også på frykten for å miste igjen! Men håper bare at hvis det skjer så få jeg vite det med en gang, ikke 5 uker etterpå...
 
Huff ja...går sååå sakte... vil på ul for å bekrefte, for å gå å vente å lure er helt forferdelig! Håper også at hvis jeg mister igjen så skjer d ila neste uke, for å gå lenger å håpe og tro d går bra, blir bare forferdelig... bah.. Nei det SKAL gå bra... Nå må bare dagene gå så vi kommer over uke 12!! :)
 
Jeg er helt enig! 1. trimester er seigpining!

Sist mistet jeg og det ble oppdaget i uke 12, rett før vi skulle fortelle alle... Skulle på tidlig ul på en mandag, men helgen før ble tilbragt på legevakten og sykehuset :(

Så jeg klarer ikke helt og slappe av før jeg vet og har sett at alt er i orden!
 
Back
Topp