Dagene går så utrolig sakte!!!

1rosa+spire?

Glad i forumet
Er 3 uker og 2 dager til neste ul :( Hcg snegler deg saaaaakte oppover :( Og gyn pol vil ikke ta meg inn for å se åssen lille julekula har det :( jeg begynner og bli ganske så redd :( Selv om det er pos at hcg stiger... men jeg klarer ikke glede meg :( Jeg er 9+3 i dag... uff

Skjønner hva du mener... Dagene er helt grufullt lange... jeg er 6+5 i dag og syns tiden godt kunne gå litt fortere ;)

Tenkt at du allerede er 9+3 da! Mange kritiske uker er unnagjort, OG HCG stiger! :) Men skjønner du er bekymret. Fortsett å tenke positivt så flyr ukene av sted!

Jeg syntes det er en evighet å vente til uke 18 med UL. Det er jo 2 månder til! Huff, mulig jeg må innom privat siden det er en eeeevighet til!

Er 3 uker og 2 dager til neste ul :( Hcg snegler deg saaaaakte oppover :( Og gyn pol vil ikke ta meg inn for å se åssen lille julekula har det :( jeg begynner og bli ganske så redd :( Selv om det er pos at hcg stiger... men jeg klarer ikke glede meg :( Jeg er 9+3 i dag... uff

Vet akkurat hva du prater om jeg var på UL i 4+6, 5+5 og 7+0 og siste så jeg jo at det hadde vokst en del og så hjertet. Skal ikke inn igjen før OUL.. det er leeeennnnnge.. greier heller ikke glede meg nå for kjenner ingen tegn til mage i det hele tatt.. er jo ikke br med for mange UL vist nok.. men bortsett fra kvalmen nå og da og bekkenet nå og da,pluss tretthet..så føler jeg meg slett ikke gravid i det hele tatt og det bekymrer meg ( det som påvirker deg,påvirker foster heter det= derfor liker jeg ikke å bekymre meg over lengre tid)

prøve å få legen til å ta ny hcg i morgen og neste uke når jeg skal dit,så kanskje jeg klarer å slappe av så lenge den stiger.. er 8 uker i dag.. tok hcg i uke 4+6 = hcg på 3900 og i uke 5+5 var den 19000

håper spirene våre har det bra selv om vi ikke føler oss trygge

Her er stigningene mine...

4+5 = 2 596
6+4 = 11 200
8+1 = 24 330
9+1 = 34 328

Det stiger greit.... Men ikke normalt. Det tar ca 5,5 dager føre det fordobler seg!!!! Derfor jeg er suuuper redd :'( Men gyn pol nekter å ta meg inn, siden jeg ikke har hatt noen blødninger eller grusomme smerter :( Frister nesten å juge for dem!!!

Back
Topp