Dagene går så tregt!

Evette

Gift med forumet
Graviditeten er jo i tankenr stort sette hele dagen siden jeg kjenner det på kroppen.
I går satt jeg og såg snutter av utviklingen i livmor fra start til slutt og 5 åringene syntes også det var spennende! Dette med bebi i magen er de veldig opptatt av:p
Og der og da når vi satt klistra sammen i sofaen og snakket om bebiene i magen var det like før jeg sa det! Hadde virkelig så lyst, men det er alt for tidlig ennå! Får dem vite det nå, så vet alle i bygda det før det har gått 2 dager:p
7+5 i dag så tiden nærmer jo seg, det går bare såååååå uendelig tregt!

Syns tiden går ufattelig tregt selv. Er 7+5. Hjelper ikke stort når man ikke orker så mye. Er veldig energiløs og trøtt hele tiden. Holdt på å sovne på jobb i dag.

Her går dagene i sneglefart!!
Er 8+2 men har vært så og si fullt sykemeldt i 3 uker. Er helt Tom for energi og må ligge for å holde kvalmen i sjakk. Til og me TV er slitsomt å se på. Tror jeg går på veggen snart!

Jeg misunner dere som har kommet så langt, er 6+0 idag og dagene går så sakte. Merker at det blir vanskelig.

Dagene går fryktelig sakte, ja! Er kun 6+3, men fant ut at jeg var gravid da jeg var 3+2. Med sønnen min oppdaget jeg ikke graviditeten før uke 7/8, og da synes jeg naturlignok tiden fram til uke 12 fløy av sted sammenlignet med nå :)

Jeg er bare 5+4 og jeg skulle gitt alt for å spole frem i tid....:p

Skriver under på denne, dagene går i sneglefart - iallefall når jeg er så grusomt kvalm og stortsett holder senga! Måtte dagene fly avsted!!

Syns tiden går ufattelig tregt selv. Er 7+5. Hjelper ikke stort når man ikke orker så mye. Er veldig energiløs og trøtt hele tiden. Holdt på å sovne på jobb i dag.
Har lite energi jeg og. Det resulterer i skittent å rotete hus. Så irriterer jeg meg over rotet å får enda mindre energi å lyst til å gjøre noe.. Å sånn går no dagan:p

Har lite energi jeg og. Det resulterer i skittent å rotete hus. Så irriterer jeg meg over rotet å får enda mindre energi å lyst til å gjøre noe.. Å sånn går no dagan:p

Hehe akkurat samme her, prøver å få kjørt en vaskemaskin i ny og ned mens resten forfaller. Satser på at formen blir bedre snart :)

Tiden går veldig tregt for meg også! Er i uke 8 nå. Redd for at kanskje babyen ikke er i live... ? Jeg var nemlig på UL da jeg var 6+0 og vi kunne ikke se noe hjerte fordi den var så liten... Kun 2 mm :/ Legen prøvde å berolige meg om at dersom det ikke var liv i den så hadde jeg blødd, men jeg vet nå ikke helt.. Blir så bekymret ! Vil bare at tiden skal fly så jeg får kommet meg på ny UL og se at alt faktisk er bra <3

Graviditeten er jo i tankenr stort sette hele dagen siden jeg kjenner det på kroppen.
I går satt jeg og såg snutter av utviklingen i livmor fra start til slutt og 5 åringene syntes også det var spennende! Dette med bebi i magen er de veldig opptatt av:p
Og der og da når vi satt klistra sammen i sofaen og snakket om bebiene i magen var det like før jeg sa det! Hadde virkelig så lyst, men det er alt for tidlig ennå! Får dem vite det nå, så vet alle i bygda det før det har gått 2 dager:p
7+5 i dag så tiden nærmer jo seg, det går bare såååååå uendelig tregt!

Det går fortere etter uke 12, den hellige da går det nok bra grensa:) hilsen ei på 19 uker.. selv om jeg synes det går litt småtregt ennå ;p

Jeg er 5+5. Det går såå saaakte. Vil bare skru tiden til vår og lysere dager og 12 ukersgrensen. Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Tiden går veldig tregt for meg også! Er i uke 8 nå. Redd for at kanskje babyen ikke er i live... ? Jeg var nemlig på UL da jeg var 6+0 og vi kunne ikke se noe hjerte fordi den var så liten... Kun 2 mm :/ Legen prøvde å berolige meg om at dersom det ikke var liv i den så hadde jeg blødd, men jeg vet nå ikke helt.. Blir så bekymret ! Vil bare at tiden skal fly så jeg får kommet meg på ny UL og se at alt faktisk er bra <3
Har du ikke gått ny UL time?

Har du ikke gått ny UL time?

Ikke av de legene som gjennomførte første UL. Men var hos fastlegen i dag og forklarte bekymringene mine og han sa at hvis det er MA så er det ikke alltid man blør, så han henviste meg til ny UL. Så får vente og se når jeg får innkalling . Regner med at alt er bra inni der, men bedre å få det sjekket og bekreftet, enn at jeg skal gå og bekymre meg!

Back
Topp