Dagene går så tregt

Zaya

Glad i forumet
Er kun 4+6 idag og forferdelig dårlig til å holde på personlige hemmeligheter. Har lyst til å bare brøle det ut men skal vente til uke 12.(sagt d til noen nære venner og kollegaer som vet at vi har prøvd). Kan ikke ukene bare fly fremover

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har det på samme måte :)
er mest utålmodig på å vente på de magiske 12 uken,
vil bare komme dit sånn at jeg vet det går bra denne gangen :)

Skjønner hva du mener. .Her vet de fleste på jobben det pga at jeg jobber 50 prosent og kaster opp. Så litt tidligere ble det kjent på jobb. Endel fam og venner vet d og.

Skjønner hva du mener. Jeg har foreløpig klart å holde det ganske stille, kun ei venninne som vet det. Skal på ultralyd når jeg er ca 8 uker. Får se om jeg klarer å holde på det etter det... (hvis det går bra på ultralyden da :) )

Jeg kjenner meg godt igjen, samtidig vil jeg være trygg på at det går som deg skal. Tror vi skal fortelle til foreldre i uke 8, om to uker :) Så forteller vi til venner rundt uke 10-12 ;)

Skjønner hva du mener, sliter med å holde meg selv også.. Fortalt til ei vennine, ellers skal vi prøve så godt som mulig å holde tett til uke 12 ihvertfall.. Har nesten forsnakka meg flere ganger alt :p

Ja det går såååå treeeegt!!!
Er 7+1 i dag og venter sååå på at jeg skal bli 12...men det er jo evigheter til!

He he he 6uker her... hver dag er jo en evighet. 6 uker til å vente..... det er veldig lenge... har liksom vist det i 2.5 uker å det er en evighet...... har delt det med to ledere på jobb. Pga 40% sykemelding. Vært så sliten, svimmel og småkvalm....men i dag har kvalmen satt inn for fult...... fy.

ja takk og lov at tia sakka ned litt for min del.. har vært dårlig mine 2 tidl. sv.skap men nå tvangsspiser jeg og er på langt nær så utslitt og kvalm som da.. føler at mnd. har fløyet og at jeg blir GAMMEL!! men nå kan jeg endelig trekke pusten dypt og faktisk ha nok timer i døgnet..

Sett deg små mål. Feks i uke 6 fortelle de nærmeste vennene, uke 8 familie, uke 10 kollegaer osv. Hjalp meg sist.

Ja men har fortalt et par venninner det og resten får vite det etter uke 12 :cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Enig, det går såå treigt! 5 veker i morgon. Har fortalt det til mine foreldre og søsken, og det samme har sambuaren min, og så til bestevenninna mi. Har veldig lyst å skrike det ut til heile verden med en gang! Men rekner med eg skal klare å holde meg til veke 12 i alle fall :)

Jeg har ikke klart og holde det så veldig skjult. Nyforlovet og kvalm= gravid :p håper bare ingenting skjer med spiren.

Går alt for tregt her også, så mye beskymringer og gleder om i hverandre . Lengter etter og fortelle alle det :)

Jeg har ikke klart og holde det så veldig skjult. Nyforlovet og kvalm= gravid :p håper bare ingenting skjer med spiren.

Haha, story of my life! Men jeg forteller ingen at jeg er kvalm for da røper jeg jo alt. Ikke bare koselig å gå å være uvel og skjule det for alle bortsett fra kjæresten min. Og vi bor hos svigers for tiden fordi huset er under oppussing :p

Back
Topp