Dagene før testing..

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Må først bare si at jeg har så iiiiiiinnmari lyst inn hit på marsforumet. Dere virker være en herlig gjeng med jenter!!! :)

Hadde dere alle symptomer før dere testet positivt?

Er 8 dpo i dag. Har en følelse av at det har klaffet denne mnd men symptomene er av og på. Mye mer svimmel enn normalt, eneste som er konstant. Og hormontrollet i meg herjer, det får jeg stadig bekreftelse på.. hehe. Og mer sulten, vann i munnen følelse og litt metallsmak på kvelden..

Første dagene etter EL , 3-4 første dagene. har jeg vært sinnsykt trøtt. Sovet nesten døgnet rundt.. Men nå har den biten blitt bedre.

Testet i dag tidlig men den var seff negativ.

Hvordan var deres dager før IKM? :)

jeg har hatt masse symptomer hver mnd de siste 8 mnd! har liksom følt at det har klaffa.
men denne mnd følte jeg ingenting. var sikker på at det ikke hadde gått, siden det ble mye stress her hjemme rundt el.
kvelden før ikm ble jeg plutselig skikkelig kvalm. og jeg hadde syyyyke menssmerter.
da jeg våknet på ikm dagen var jeg fortsatt kvalm, så jeg tok en test, og den var positiv :)

hvis du er 8 dpo så har nok ikke egget festet seg en gang. det tar normalt 10 dager før det fester seg. men krysser fingrene for at den fester seg i 9 mnd :D

jeg hadde småmurringer i magen og mye luft fra ca 6dpo... ellers økt sexlyst. trøtt fra 10dpo. var også hormonell og kjeftet fælt :P   lykke til med testingen! er nok litt tidlig 8dpo ja. jeg prøvde meg også så tidlig, men var negativ.

Takk!

Og masse gratulerer med lillespiren din <3

Ja kan jo være jeg ER gravid, bare jeg som ikke "merker nok symptomer", samtidig som følelsen av at det har klaffet virkelig er tilstede. Humørhormontrollet herjer som sagt i allefall og det er alene vanvittig slitsomt ;)

Er jo en spennende tid dette!!! :)
Har så lyst at det skal klaffe denne prøveperioden :) passer ypperlig i forhold til at vi skal gifte oss i august 2013. Må klaffe helst nå i mars, til nøds i april/mai om ikke må vi utsette til 2014.... Og såååå lyst, som sagt, å bli en del av denne herlige marsgjengen <3

jeg er også 8dpo idag ogtestet negati i dag :P 
jeg skrev akkurat en sytetråd, meeeen kunne jo bladd litt nedover å sett denne da hehe! 

jeg håper også så inderlig å komme inn her, og det hjelper ikke akkurat å søke opp, ned og i mente på nettet og lese om ALLE de som testet positivt 8dpo :P neeeeh, nå tar jeg det som det kommer egentlig, har også hatt super følelse på at jeg er gravid, hatt mye stikking og verking ved eggstokkene (høyre side), jeg er døds hormonell og blir kjempe lett sint og frustrert, bare det å ta på lillegutt bleie i stad var ett mareritt, jeg trodde jeg skulle eksplodere haha! 

vi får nok smøre oss med litt mer tålmod og krysse fingrene for at vi tester positivt begge to 

er du førstegangs??

Superhormonell .. spør kjæresten min, han holder på å bli gal ;) Han våger i perioder så vidt å snakke med meg.. haha..

Har en datter fra før, hun er fire år.  Men det er første sammen med kjæresten. Er vel i og for seg 3 pp dette, så er jo tidlig.. men likevel, vil så gjerne at det skal klaffe nåååå. Og som sagt, jeg går med en eller annen rar fordemmelse, som jeg ikke har følt på ved tidligere prøveperioder..

Krysser fingrene for oss allle sammen som prøver å komme inn her :)
Hvor i landet er du fra LilleSpire13? :)

Sender en bøtte babystøv over til deg <3

aaah, jammen da bør den klaffe nå altså :D *krysse alt som krysses kan* jeg har selv en sønn på snart 11 mnd, ble født i August i fjor :) 

jeg er fra Drammensområdet, litt utenfor, du da? 

sender også en stor bøtte med babystøv til deg, så om noen dager bør testen din være positiv ;) 

Om noen dager så tester vi positivt vettu LilleSpire13 :)
Vi bor i Oslo, på grensen til Bærum, så da er det ikke såååå innmari langt mellom oss :)

Denne mnd vet jeg nøyaktig når jeg hadde EL. Hadde endel murringer i de dager og en dag med masse EL slim. Masse sex i dagene rundt, så jeg har en følelse av at nå sitter spiren. Samme har kjæresten på følelsen.

Nå skal vi en tur på besøk til hans familie, kjæresten altså. Jeg har brukt 100 år på å finne klær.. og så oppblåst OG hormonell som jeg er, så er ikke det bare bare ;)

Snakkes senere. Og tusen takk for babystøv bøtta <3

må hive meg på tråden her jeg og

Er 6 DPO i dag og jaker iherdig på tegn (hvertfall akkurat nå) og i dag har jeg hatt veldig murringer i magen og prøvde å sjekke tappen i ste - som sitter høyt og er både myk og hard, kjennes ut som den er plugget, så er spennt!

Trøtt og liiiiite energi, alltid sulten, men er ikke noe som frister....oppblåst og mye luft i magen, lukter myyye bedre enn før :) Så håper litt på positiv test neste uke!!

Håååper på å få flytte inn hit til dere marsdamer og da med termin ca 25 mars

lillespire2013 - nei da er det ikke lange avstanden mellom oss :D åååh nei vettu hva, det er ikke noe alterntiv å teste negativt altså! jeg har absolutt ingen aning om når jeg hadde EL, men jeg har regnet ut fra en vanlig syklus på 28 dager å da ble det jo rundt den 27 :) og vi har hatt MASSE sex helt fra dag en etter siste mens :) å sist satt den tydligvis på første forsøk! EN gang uten beskyttet sex og jeg testet positivt 3 uker senere, jeg rakk fader meg ikke å legge fra meg testen engang før den ble positiv så jeg døde litt :P haha, men nå, NÅÅÅÅ er jeg klar altså! 

å for the record - det er verre å planlegge ennå å få uventet syntes jeg, da slapp jeg å gå å vente, og vente OOOOOG vente :P 

Niceday - så spennende :D vi får krysse fingrene for at vi alle har en liten spire inni der <3 du må holde oss oppdatert :)

Jeg hadde INGEN symptomer før jeg testet.. Bortsett fra litt mensensmerter da, men det pleier jeg alltid å få rett før mensen. Tok en test dagen før ikm og en til to dager senere, begge negative. Men så tok jeg en test til 6 dager over ikm, siden mensen ikke hadde dukket opp, og den ble jaggu positiv gitt!:) Lykke til med testingen! Det er så spennende:)

Back
Topp