Dagene før fødsel

Ruska

Flørter med forumet
Dere som har født til nå/tidligere, hadde dere noen modningstegn på at fødselen nærmet seg?
Hvordan hadde du det i dagene før fødsel? :)

Man blir jo litt tullete av å gå og vente på de små, og det er gøy å høre om hvordan andre hadde det før fødsel :) Særlig hvis man kan kjenne seg igjen selv på noe av dette, så man øyner et lys i enden av tunellen ;-)

Jeg hadde ikke noe særlig tegn forrige fødsel. Riene startet 2dager før termin, og snuppa kom dagen etter.. Denne gangen har jeg hatt ALLE mulige tegn, mn ingen baby enda.. Er så sliten nå at jeg brøt sammen under legging av 2åringen. :/ er så lei av smertene og ventingen, lite og dårlig søvn..dårligvsamvittighet overnfor jenta mi:( mamma orker ikke like mye lengre, og det kan jeg ikke forvente at hun skal forstå eller godta.. Sukk.

Jeg hadde ikke noe særlig tegn forrige fødsel. Riene startet 2dager før termin, og snuppa kom dagen etter.. Denne gangen har jeg hatt ALLE mulige tegn, mn ingen baby enda.. Er så sliten nå at jeg brøt sammen under legging av 2åringen. :/ er så lei av smertene og ventingen, lite og dårlig søvn..dårligvsamvittighet overnfor jenta mi:( mamma orker ikke like mye lengre, og det kan jeg ikke forvente at hun skal forstå eller godta.. Sukk.

Uff da.. :/ Får håpe tegnene kan utvikle seg til noe mer noe snart da!
Smertene og ventingen skjønner jeg godt at du er dritt lei. Og i forhold til jenta di er det nok mye verre for deg enn for henne. Klart hun kanskje lurer på hvorfor mamma plutseig er litt annerledes, men det er jo for en begrenset periode, og ikke noe hun kommer til å huske fra barndommen sin :) Det river nok godt i mammahjertet ditt, men for hennes del er det nok ikke like ille <3

Back
Topp