*Chill*
Forumet er livet
Idag skulle vi jo til badeland!! Gleda oss stort til det, satte oss i bilen og kjørte en times tid + ferge....
og hva skjedde da vi var fremme?? joda...på skiltet står det ONSDAGER: STENGT!!!!!
Seriøst...ble så inni hampestauren sint!! [:@][:(][:'(]
Men takk gud for snille folk her i verden!!! En mann som passa sjappa var der, syns synd i oss og lot oss få bade i 1,5 time før en forrening kom og måtte ha bassenget! [:D]
Så vi fikk være der i fred og ro og storkosa oss!! Ingen kø i sklia da nei...hehehe...
Jonas var helt i hundre og Rikke likeså!!! ....og må innrømme at jeg digger sklier jeg også da...hehehe[:-][:D]

Koser seg på en mega badeleike! IIIIHAAAAAAA!!!!!

Besta og meg koser oss i vannet! Hehehe...har fått på meg badering jeg!
og hva skjedde da vi var fremme?? joda...på skiltet står det ONSDAGER: STENGT!!!!!
Seriøst...ble så inni hampestauren sint!! [:@][:(][:'(]
Men takk gud for snille folk her i verden!!! En mann som passa sjappa var der, syns synd i oss og lot oss få bade i 1,5 time før en forrening kom og måtte ha bassenget! [:D]
Så vi fikk være der i fred og ro og storkosa oss!! Ingen kø i sklia da nei...hehehe...
Jonas var helt i hundre og Rikke likeså!!! ....og må innrømme at jeg digger sklier jeg også da...hehehe[:-][:D]

Koser seg på en mega badeleike! IIIIHAAAAAAA!!!!!

Besta og meg koser oss i vannet! Hehehe...har fått på meg badering jeg!