Dagen på Badeland.

*Chill*

Forumet er livet
Idag skulle vi jo til badeland!! Gleda oss stort til det, satte oss i bilen og kjørte en times tid + ferge....
og hva skjedde da vi var fremme?? joda...på skiltet står det ONSDAGER: STENGT!!!!!
Seriøst...ble så inni hampestauren sint!! [:@][:(][:'(]

Men takk gud for snille folk her i verden!!! En mann som passa sjappa var der, syns synd i oss og lot oss få bade i 1,5 time før en forrening kom og måtte ha bassenget! [:D]

Så vi fikk være der i fred og ro og storkosa oss!! Ingen kø i sklia da nei...hehehe...
Jonas var helt i hundre og Rikke likeså!!! ....og må innrømme at jeg digger sklier jeg også da...hehehe[:-][:D]

Koser seg på en mega badeleike!                    IIIIHAAAAAAA!!!!!

Besta og meg koser oss i vannet!                          Hehehe...har fått på meg badering jeg!

De er så nydelige de barna dine!!![:)]

Jeg svarte deg på generell [;)]

Å hellandussen så herlig!!!
Nesten så jeg vurderer å reise dit en onsdag og "ikke vite at de har stengt"[;)][:D][:D][:D][:D]

Hehehehe...ja det var jo bare supert det...få hele "sjappa" i fred og ro!!!deeeeeeeilig!![:D]

ORIGINAL: Chill24

Hehehehe...ja det var jo bare supert det...få hele "sjappa" i fred og ro!!!deeeeeeeilig!![:D]

Kansje det var DER vi skulle hatt Januarmamma-treff?[8|]
og fått dem til å åpne hele sjappa for OSS på en onsdag[8D] - som om vi hadde kommet oss dit alle sammen på en onsdag, da[8D]

Kansje det var DER vi skulle hatt Januarmamma-treff?
og fått dem til å åpne hele sjappa for OSS på en onsdag - som om vi hadde kommet oss dit alle sammen på en onsdag, da

Ja, DET hadde hvert noe det!! [;)]

ååå så deilig det så ut!![:D]

Back
Topp