Dagen Mandag!

panterinnen

Gift med forumet
Hei alle jentene mine [:D]

Hva skal dere i dag da? det lurer jeg på.
Er jo mandag liksom, begynnelsen på en ny uke.. og da pleier det å skje litt ting.
I dag er faktisk overskyet så jeg sitter å håper at det vil begynne å snø da, det hadde jo vært så hyggelig [:)]

Skal ha visning i dag vi da.. vår første med det nye meglerfirmaet.
Har en tro å at ting vil gå vår vei nå faktisk [:)]
Kryss fingrene for oss da [:)]

Krysser fingrene for deg!! XXXX

xxxxx fingrene for dere vettu xxxx [;)]
i dag skal jeg og gullet gå tur, blir ekstra koslig nå siden det snør [:D]
og når vi er ferdig med det skal jeg og kjæresten levere thea-marie til tanta hennes sånn at vi får dratt å handla jule gaver [;)]
gleder meg jeg [:D] er så morsomt når det snør, får jule følsen [:D] og det er en herlig følse [:D]

God morgen!

Jeg skal på 3D ultralyd i dag!! Gleder meg veldig[:D]

Lykke til med visning[;)]

Snør det ikke hos deg panterinnen? Det gjør det her. Det var så koselig å se ut og se at det var hvitt. Sa fra til sønnen min og da sa han: Åhhh mamma, nå blir det endelig jul.

Lykke til på visningen.

åååså gøy lykke til da [;)] kos deg [:)]

i dag får jeg besøk av ei venninne som har ei lita jente på 7uker...det er kjærsten til marcus...hehe...så det blir koselig...her snør det ikke akkurat nå,men har gjort det i natt for hvitt er det ute:)

idag skal David på 6 ukers kontroll.... blir spennende å se hvor lang han er blitt o.s.v [:)] lykke til på visning da[:D] ha en fin dag alle sammen...........

Hei og god morgen[:)]

I dag skal jeg en tur til byen, og så skal jeg bake kake, og ellers bare slappe av tenker jeg[:)]

Lykke til med visningen, håper dere får solgt det, krysser fingrene for deg[:)]

ORIGINAL: Pondus

Snør det ikke hos deg panterinnen? Det gjør det her. Det var så koselig å se ut og se at det var hvitt. Sa fra til sønnen min og da sa han: Åhhh mamma, nå blir det endelig jul.

Lykke til på visningen.

jo, det har begynt littegranne nå.. men snør ikke ordentlig enda!
Håper snart jeg kan titte ut og se store hvite snørkorn falle ned [:D][:D]

Tusen takk alle sammen for at dere krysser fingrene for meg [:)]

Ønsker dere alle en strålende dag!!

Lykke til med visningen, Panterinnen [:D][:D][:D]

Hei alle sammen!
I dag har jeg fri! Deilig!
Sitter å venter på en idiotisk mann fra møbelringen som skal komme med to spisestuestoler.. Ellers skal jeg på butikken og handle litt, for i kveld kommer foreldre og svigermor på middag [:D]

Ha en super dag jenter [:)]

Ha ha, for en jævla idiot som skal komme fra møbelringen....[:D] Jeg har blitt sykmeldt pga kvalme og oppkast, og har det rett og slett helt forferdelig i dag! Spyr så jeg får hodepine, er redd blodårene i hodet mitt snart sprekker! Men håper dere andre har en fin dag, og at visningen går bra panterinnen!

Å så koselig med snø!!!! Jeg vil også ha snø...Venter på at julestemningen skal komme jeg [:)] Gleder meg til søndag som vi skal tenne det første lyset, det er alltid så koselig. Brenne masse røkelse [;)]

Ellers skal jeg og mannen ut å handle juleklær til oss begge to. Det kan jo bli veldig spennende...Jeg pleier som regel å bruke "litt" lengre tid enn han på å finne klær, å han er en smule utolmodig i butikker...nesten litt slitsomt! Har ikke sett noen fine mamma-klær i det siste heller...skikkelig kjedelig. Eneste jeg er på utkikk etter er et svart alminnelig skjørt til knærne med splitt i siden, men det er jammen ikke lett...[8|]

Håper alt går bra på visninga for dere i dag da. Krysser fingre og tær! Ha en fortsatt fin dag da, å kos deg med snøværet, din heldiggris [;)]

ha en fin alle sammen!! her er jeg barnepike for et søskenbarn av gubben.. så nå leker guttungen på 4 og han andre på snart 5 i hop!! + lille jenta!! er liv her ja...får vel prøve å få gjort lit her i dag jeg og.. [:D][:D]

I dag har jeg fri[:D] deilig, siden jeg jobba helga.. Sovi leeeenge og slafern forran datan akkurat nå.. skal snart gå på personalmøte.. Jesp... Senere i dag tenkte jeg å få trent litt..

Misuunnelig på alle som har snø, synes det kan komme hit og, så jeg kan få litt julestemning.. Men her er det 4+ og regn, så det kommer nok ikke noe snø i dag [:(] men hvis det snør i Oslo så er det jo håp for at det kommer hit og.. vi bor jo bare ca 30 -45 min unna Oslo...

"Snø, snø kom til meg, regn regn gå din vei" [:D] Weee gleder meg til jul!!!

Jøss nå kom faktisk møbelringen- mannen!Men var stolene montert?? Neida! Det siste jeg trenger nå er en leilighet fullt av papp og dritt.. [:@]
GRRRRRR...

Back
Topp