Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kan du se. Man må i grunn bare prøve seg fram noen dager før eggløsning og frem til eggløsnings dagenAbsolutt ikke, jeg har en gutt som fyller 2 år i mars. Ha ble lagd på eggløsnings dagene. Ingen sex dagene før eller etter. Ble gravid i mai og mistet i uke 8 da hadde vi sex dagen etter eggløsningen
Nei. Det sies så at man ikke kan helt stole på de. For noen klaffer det på eggløsningsdagen kanskje, mens for andre så de prøve litt førIkke lett til å bli klok på, og testene er jo heller ikke 100% til å stole på. Tror den generelle anbefalingen om sex annenhver dag perioden for EL er lurest å forholde seg til, evt ha sex oftere hvis man har anledning.
Man må bare slippe gullegget og ha gode svømmere og litt flaks føler jeg.. nå er vi på PP7Der kan du se. Man må i grunn bare prøve seg fram noen dager før eggløsning og frem til eggløsnings dagen
Lykke tilMan må bare slippe gullegget og ha gode svømmere og litt flaks føler jeg.. nå er vi på PP7
Ja ikke sant.. det er så forskjellig - og derfor også så frustrerendeNei. Det sies så at man ikke kan helt stole på de. For noen klaffer det på eggløsningsdagen kanskje, mens for andre så de prøve litt før