Dagen lattis

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Meg og mini var en liten tur på butikken isted. Der var det en fyr som glodde noe vanvittig. Han var i grunn ganske så grise deilig så jeg glodde litt tilbake (hihi) Han stod og holdt døren når vi skulle gå ut. Smilte så pent, og satt seg inn i bilen for å kjøre. Når han skulle kjøre, så snudde han seg for å se litt til å så BANG...... han kjørte rett inn i murkanten!! haha trodde jeg skulle dauve.

Hahah :P Huff xD
Det vart eit dyrt sjekketriks xD

hehe ja det ble nok et litt kostbart blikk :) knust lykt, og noen gode skraper i fangeren.

hahahaha herlig 

Hadde en ganske lik opplevelse i mine yngre dager... rundt sånn 25 var jeg vel... så rundt 6år sia da... Jeg gikk med aviser en sommer (kjørte). Var varmt og jeg gikk i kort skjørt og vimset rundt da i nærheten av Holmen i Fr.stad. I et ganske så oversiktelig kryss hvor en fyr skulle ta til venstre.... klarte han å kikke litt mye og kjørte rett inn i gjerdet på motsatt side av gata.. tok LITT for stor sving... haha.... stakkarn rygga fort og kjørte av gårde. Gikk vel 4-5 år før gjerdet ble reparert ... hihi :P

haha så dritflaut for hanemoticon

*LilleSnupps* skrev:

spirrevippvipp skrev:
Stakkars hehe :) Det ville jeg tatt som et stooooort kompliment :D

Siiign

nussnøff skrev:
hehe ja det ble nok et litt kostbart blikk :) knust lykt, og noen gode skraper i fangeren.

Men han glemmer deg neppe så lett nå.

*LilleSnupps* skrev:

spirrevippvipp skrev:
Stakkars hehe :) Det ville jeg tatt som et stooooort kompliment :D

Siiign

TonjeJenta skrev:

hahahaha herlig 

Hadde en ganske lik opplevelse i mine yngre dager... rundt sånn 25 var jeg vel... så rundt 6år sia da... Jeg gikk med aviser en sommer (kjørte). Var varmt og jeg gikk i kort skjørt og vimset rundt da i nærheten av Holmen i Fr.stad. I et ganske så oversiktelig kryss hvor en fyr skulle ta til venstre.... klarte han å kikke litt mye og kjørte rett inn i gjerdet på motsatt side av gata.. tok LITT for stor sving... haha.... stakkarn rygga fort og kjørte av gårde. Gikk vel 4-5 år før gjerdet ble reparert ... hihi :P

hehe fantastisk :)

Godhjerta skrev:

nussnøff skrev:

Men han glemmer deg neppe så lett nå.

hehe nei det gjør han nok ikke med det første, men spørs hvor fine tanker det er da.

Back
Topp