dagen idag

EmmaT

Gift med forumet
.. starta med at ungen spydde ut hele senga si. stakkars liten. spydde bare denne ene gangen, men han har enda høyere feber nå. og nå ser han syk ut og.

så klager han på ørene. er dette noe jeg bør ta han med til legen for? tenker jeg kanskje burde ringe legen imorgen. får lett ørebetennelse selv, men det går så fort over.

uansett så fikk han nå en paracet, så nå har vi spilt spill og pussla litt. nå fikk han på seg pirat kostymen sin, og sitter og ser peter pan.

Tror kansje du bør ringe legen i morgen hvis ikke øret er bedre. Er jo greit å få det sjekka[;)]
Ellers så får dere ha gooooood bedring,håper han blir snart frisk!!

Uffamei, det var ikke bare feber likevel nei.[:'(]

Ang. ørene så har jeg ingen erfaring. Ingen her som har hatt ørebetennelse, jeg får av og til litt vondt i ørene selv når jeg er forkjølt, men da kommer det "innenfra", det henger jo sammen med bihuler osv.

Hvis han ikke er mye plaget så ville jeg i hvertfall ha sett det an. Jeg tror de har blitt mer restriktive med å gi antibiotika for ørebetennelse, fordi de mener vel at det går over omtrent like fort uten (har jeg lest, men igjen, jeg har ingen erfaring).

God bedring til småen da![:)]

samme tenker jeg Glad70. var selv nettopp hos legen med det jeg trodde var ørebetennelse. måtte nesten grine meg til medisiner. jeg fikk da, og da jeg var ferdig med de .. tok det 4 dager før det kom tilbake igjen.

småen hadde øreverk for noen mnd siden. smertene forsvant med paracet og han verka aldri hull.. om det varre over en viss tid (ja hvor lenge var det) skulle jeg ringe å få time til å se på han.. og samme gjelder jo med dårlig almentilstand..

men skader ikke å ringe om de praktiserer annerledes hos dere.. jeg spør alltid om jeg er usikker.

masse god bedring!!

Back
Topp