Dagen idag

Her er det lunsjpause på jobb:) etter jobb så er det montering av drivhus også pakking til langhelg :D der da?

Levert gutta på skole og bhg, handlet mat og malekoster. Nå har jeg kost meg m radio og strikketøyet i sola en time :) Skal rydde og vaske litt nå før jobb i ettermiddag.
Skulle egentlig malt lister på de nye barnerommene, men utsetter det stadig... Er så kjedelig.

Har sett en del tv i dag og tatt meg en god lur på sofaen. Nå skal jeg og hunden ut en liten tur før jeg stikker på butikken og sjekker litt babyklær tenkte jeg :)

Jeg har nettop hatt besøk av en veninnde som også er gravid :) nå slapper jeg av ute i sola førjeg skal hente barna :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har vasket klær, brettet klær, ryddet en bod, vasket trekket på en bilstol, laget hjemmelagde karbonader :) fått smakt på sola :) nå slapper jeg litt av i godstolen :)

Tok alle ut av bhg. Har vært på åpen bhg, lekeplassen og gått tur med de og bare kosa oss hele dagen. Nå bader jeg gutta.

Tok alle ut av bhg. Har vært på åpen bhg, lekeplassen og gått tur med de og bare kosa oss hele dagen. Nå bader jeg gutta.

Så flink du er da :) skulla ønske jeg også hadde mer overskudd til å ha barna mer hjemme fra bhg :)

Jeg har vært på jobb i dag, men dro tidlig for å være med på foreldresamtale med førsteklassingen min. Bare masse skryt å få :D Nå har jeg nettopp lagt gutta, mannen er ute på møte, og jeg planlegger en lang kveld på sofaen med grottenveien 1 og greys anatomy :)

Jeg har vert på svømmetrening, hentet småen i bhg, spist middag hos bestemor og lekt på lekeplassen. Nå er det sofakos og bær :-)))

Har hatt en hærlig dag med sol og varme!Junior har vært hjemme fra bhg i dag:)frokost i solveggen, vært på kaffe,gått tur ved mjøsa så bikkja fikk lufta seg og Elias kastet stein i vannet:p Trampolinehopping,grilling og kos..blir så glad av å føle litt på sommer`n..hærlig:D

Så flink du er da :) skulla ønske jeg også hadde mer overskudd til å ha barna mer hjemme fra bhg :)

Jeg sleit visst toåringen fullstendig ut :( Ikke sett verre legge-trass på lenge! Heh.. Men de andre to har storkosa seg i hele dag :p

Ååh så hærlig å svømme :) Fysioen maser om at jeg må på svømmetrening snart.. Men ser jo ikke uut..
I dag var det vikar.. og hun hadde ikke mye peiling på bekkenplager så nå kan ikke jeg gå.. Kommer meg så vidt på do :( blæh! Og hvis det er kroppen din du sikter til så kan jeg fortelle deg hva min mann sa før jeg skulle på min første bassengtrening: "Kanskje du skulle valgt en litt mindre utfordrende bikini? Du hadde jo en fin en, men nå har du jo fått to babyer da..." Kjempe koselig! og senere samme dag skulle han plastre såret med "jeg tør å si sannheten til deg, for du tåler å høre det!" (ekstra kult når jeg selv ikke trodde det var så gale, ingen strekkmerker og undervektig på bmi skalaen... takk kjære..)

Back
Topp