Dagen idag...

Simu

Andre møte med forumet
Dagen idag har vært opp å ned... Først hos jordmor som var superpositivt. Fekk time til kontroll på sjukehuset med ultralyd som tilsvarer overtidskontroll rett etter ultralydstermin pga menstermin som er seks dager før og pga forrige fødsel. Hadde då lite vatn og morkake som var dårlig...
Så var eg i posten å der låg brev frå nav om permisjonen. Den var heilt feil og eg måtte ringe nav og høre Korlwis dei har fått til å flytte feriwn min samt å kutte far sin permisjon frå 12 til 4 veker... Det kunne dei ikkje forklare og skulda på meg... Var på butikken etterpå når eg skulle hente i barnehagen og då traff eg heldigvis min nav dame og fekk spurt om møte i morgon. Fekk det hwldigvis slik at eg fekk roa meg ned:) Nav er vanskelig altso!! Men trøster meg meg med kjekke unger og liv i magen og kynnere;-)
 
Så bra du får god oppfølging:) NAV er noe skit til tider;-) Fylte ut alt av skjemaer før fødselen sist så jeg skulle være ferdig med det, men det tok over et år før alt var i orden:p Tullefolk...
 
Back
Topp