Dagen idag..

Lbaby

Gift med forumet
har vært en blanding mellom regn og sol. Derfor har vi vært både inne og ute idag. Og så har vi vært på besøk hos tvillingsøsteren min, og det er jo alltid stas[:D]

Ellers har vi hatt noen uhell her. Ella fikk en lekekopp i øyet på Nora[8|] Så Nora har vært litt sløv i blikket kan en si. Mye gråt og mamma kos idag.

Hva har dere gjort for noe idag da?

Joda og høres ut som dere har hatt en ok dag ja [:D]

Vi startet dagen trøtte som uvær. Vetle var våken fra 0145-05 [&:], Peder la seg kl 01 og var også våken litt av tiden vetle var våken. SOfie stod opp 0540. Jada, så vi hadde en tøff start på dagen.

Men vi skulle av gårde til Mamma på lunsj så satt i bilen kl 1030, var der til kl 15 og hjemme 16. Peder har ryddet litt i garasjen og jeg har passet kidsa. Sofie har fått feber siden vi kom hjem. Nå er begge i seng og vi skal spise middag og vente på Robinson hvis vi orker å holde oss våkne til kl 20.
[&o]

Vært på bygget i hele dag å jobba, nå er jeg hjemme for å lage middag til alle som har hjulpet til med to sure unger sammen med meg som krangler om ALT!!![:'(]
Gleder meg til mat, ungene er i seng og folk er dratt i kveld!

Jeg sur, trøtt og sulten?
Næhei[8D][X(][8D]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Vært på bygget i hele dag å jobba, nå er jeg hjemme for å lage middag til alle som har hjulpet til med to sure unger sammen med meg som krangler om ALT!!![:'(]

Næhei[8D][X(][8D]

Kjenner til den[:'(] Er ufattelig slitsomt[8D]

Lykke til, og håper det ikke er så lenge til det er ro i stuen. Kanskje begynne med nr 3 ikveld, he he[8D]

ORIGINAL: Lbaby

Næhei[8D][X(][8D]

Lykke til, og håper det ikke er så lenge til det er ro i stuen. Kanskje begynne med nr 3 ikveld, he he[8D]

Haha, nå måtte jeg le. Hørtes aktuelt ut ja.
Håper du får en rolig kveld ja, det kan være tøfft å være Mamma!! [:D]

Vi var først hjemme.Ryddet litt.SÅ gikk vi til min søster og de i 16 tiden,nett komt inn døren.Jentene er
lagt mor har benket seg på sofaen klar for Robinson[:D]

ORIGINAL: Lbaby

Næhei[8D][X(][8D]

NÆIIIIIII[:D][:D][:D]

I dag har vi startet dagen med at jeg fikk sove litt! [:D]
Så var det lek her hjemme, en lang krangel med trassetrollet og i 14tiden dro vi til et vennepar som har kjøpt seg en rålekker leilighet, fruen der jobber som interiørarkitekt og hun gjør alle rommene så spennende og personlig..ble helt taus av beundring[:D]
Så glemte vi tiden og var hjemme i 18.30tiden hvor det var å varme opp restemiddag og få begge barna i seng.
Har tatt klesvask, ryddet klær, ryddet kjøkken og nå gidder jeg ikke mer[8D]

Våkne ve d syv tiden av meget ut vilt Esther
tihi
Vi har ryddet og shinet huse til i morgen. skal få huset takstert
så var vi på visning på jessheim
så god middag
nå er to snille jenter lagt
og mannen er på kamp

Back
Topp