Dagen i dag

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva skal dere i dag?

Vi skal få nøkler til det nye huset kl 9. Så begynner vi med flyttelasset... Eller vi og vi fru blom, jeg har fått i oppgave å feste post-it lapper i skuffet og skap om hva jeg vil ha hvor :p

Natten har vært dritt. Sov godt noen timer men så voknet jeg av snorking som ikke stoppet så jeg ble ordentlig våken. Så ble jeg sulten og kvalm. Synes kvalmen bare blir værre igjen jeg:( kan være påvirket at jeg var kjempetrøtt...(?) og så våknet jeg utpå morrakvisten av at svetten rant. Den pleier aldri "renne" når jeg trener engang. Nå føler jeg meg fin igjen. Merkelige greier...

Sent from my iPhone using BV Forum

Først time hos legen, deretterskal jeg til Elkjøp og prøve å få tak i en PS4 til samboer. Etter det skal jeg ut å spise med noen på termingruppen fra Stavanger, så er det rett hjem og få besøk av mine søstre. Vi skal kose oss med grøt og lage julesnop:)

Sent from my iPad using BV Forum

I dag skal jeg på nok en ultralyd på KK, og i dag skal min kjære pappa få være med å se barnebarnet :) Deretter blir det litt husvask og klargjøring til pynting av advent i morgen. Så blir det biff og hjemmelaget bearnaise og tente lys med min kjære i kveld, etterfulgt av minst to episoder med Breaking Bad!

Først time hos legen, deretterskal jeg til Elkjøp og prøve å få tak i en PS4 til samboer. Etter det skal jeg ut å spise med noen på termingruppen fra Stavanger, så er det rett hjem og få besøk av mine søstre. Vi skal kose oss med grøt og lage julesnop:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hva slags julesnop? :)

I dag skal jeg på nok en ultralyd på KK, og i dag skal min kjære pappa få være med å se barnebarnet :) Deretter blir det litt husvask og klargjøring til pynting av advent i morgen. Så blir det biff og hjemmelaget bearnaise og tente lys med min kjære i kveld, etterfulgt av minst to episoder med Breaking Bad!

Det blir nok stas for bestefaren tenker jeg:)!

Jeg skal prøve å rydde litt i huset og en tur til fysio…. I kveld skal jeg og mannen slappe av hjemme da han ikke er helt i form.. Blir vel kyllingsalat til middag på oss i dag…

I dag skal jeg bare ligge på sofaen og slappe mest mulig av før jeg og jenta skal til pappa på lutefisk. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her blir det avslapping og pynting til jul ♡ skal hente mini litt tidlig i bhg, vi skal kjøpe inn litt godis til kvelden, lage pizza og så skal han få pynte med litt nisser ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

I dag blir det julegaveshoppint til svigerfamilien! De er så mange, at det er godt å få gjort det, så kan jeg heller konsentrere meg om min familie etterpå :)

Har flyttet kommoder rundt å blir ikke enig med meg selv.Begynner bli noe stressa over alt som ikke er gjort! Ellers er jeg nesten ferdig med husvask (serie tv pause mens storesøster hviler).så blir det resten av huset,middagslaging(enkelt,meget enkelt!) handling når mannen kommer å SÅ er det dyreparken og the voice på tv å benken helt til jeg ruller i seng:-) imorgen er det julegavehandlig (gi meg styrke).Håper å bli nesten ferdig

Så koselig for kommende morfar :) høres ut som er bra dag!

Da ble det lagt inn en handletur også. Har bare 2 julegaver igjen nå :) etter å ha gått igjennom nyhuset så klarte jeg ikke gå lenger så det ble rullestol på senteret. Herlighet... Uff gleder meg til å få tilbake kroppen min!
Nå kjører sambo flyttelass og jeg skal sove litt! Skal på jentekveld senere. Så da må jeg ha litt søvn nå hehe

Hva skal dere i dag?

Vi skal få nøkler til det nye huset kl 9. Så begynner vi med flyttelasset... Eller vi og vi fru blom, jeg har fått i oppgave å feste post-it lapper i skuffet og skap om hva jeg vil ha hvor :p

Natten har vært dritt. Sov godt noen timer men så voknet jeg av snorking som ikke stoppet så jeg ble ordentlig våken. Så ble jeg sulten og kvalm. Synes kvalmen bare blir værre igjen jeg:( kan være påvirket at jeg var kjempetrøtt...(?) og så våknet jeg utpå morrakvisten av at svetten rant. Den pleier aldri "renne" når jeg trener engang. Nå føler jeg meg fin igjen. Merkelige greier...

Flytting her også :-) Får nøklene senere idag.

Ble litt spent, jeg. Og tenker meg du vil få en veldig travel jul!? Du får legge ut bilder etterhvert som dere får ting på plass :-)

I dag skal jeg på julebord. Har vært og handlet noen julegaver siden i dag tidlig.

Flytting her også.
Samt frisør og pakke inn gaver til kalenderen.

Ble litt spent, jeg. Og tenker meg du vil få en veldig travel jul!? Du får legge ut bilder etterhvert som dere får ting på plass :-)

I dag skal jeg på julebord. Har vært og handlet noen julegaver siden i dag tidlig.

Skal legge ut bilder vettu:) tror vi kommer i mål med alt flyttingen på et par uker, så da skal det bare være kos med kakebaking. Er ihvertfall planen hehe... Må ut å kjøpe lamper - ellers blir det fort mørkt å skulle holde på der.

Kos deg masse på julebord!

Var mange som flytter nå:) greit å komme inn nå før jula og ikke rett før termin da :)

Vi er endelig hjemme etter å ha vært værfast hos foreldrene mine. Mamma er redd for at noe skal skje på veien. Hun er redd for store trailere uten vinterdekk og kjetting på isete veier og snøskred. Hun er så bekymra for alt mulig. Nå skal vi slappe av og se på tv og kose oss med litt godis.

Back
Topp