Dagen i dag

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Ka gjør dere på? :)
Nydeligt vær ute!
Men eg e fremdeles sengeliggende pga ryggen..
Håper d skjer noe snart!! :p
Kjedeligt...:confused:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Har vært ute i solen de siste dagene... rot i leiligheten har derfor bygget på seg, så nå må jeg ta et tak...

Har nettopp strøket sengesett til vugge og vogn, så nå er de mer eller mindre i orden.
Har rista og tørka støv av senga, så nå er den atter klar igjen ( brumle vil jo ikke ut :D )

Leiligheten under har besøk av rørlegger, så de har stoppa vann og avløp... begrenset hva vasking jeg får gjort med det første... men perfeksjonisten som jeg er, så finnet jeg alltids et skap eller noe å organisere :p

Har nok å finne på med andre ord - og det er VARMT! Håper typen klarer å anskaffe air condition/varmepumpe snart så jeg ikke dauer... men får vel benytte meg av vifte i mellomtiden. ..

Nyt dagen folkens!!!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Er inne i varmen!!! For her inne er det ikke så varmt, solen står på på andre siden av huset :thumright Ellers venter jeg på en rap- har en gutt i fanget som skal rape litt, andre gutten ligger i grinden mett og god og venter på ny bleie- han har gjort storarbeid :gen014

Sitter her med en sovende frøken på fanget :)

Har vært ute en liten tur og kjøpt premie til småen som holder på med bleieavvenning.:) er så varmt ute at jeg vil helst kjøpe noe kaldt å kjøle meg ned meg og være inne. Naboen foreslo grilling i dag men har helst lyst til å låne min mor sin hage og fylle barnebassenget der:P klarte ikke si nei til naboen siden jeg ikke har sett de på en stund..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg og lille frøkna har vært på en times trilletur i varmen.
Akkurat no sitter vi inne og kjøler oss ned litt :)
Må si jeg syns litt synd på dere som fortsatt venter i denne varmen. Jeg hadde seriøst slitt om jeg fortsatt var gravid.
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Vi er hos svigers og nyter sommeren på terassen der :) Storesøster bader og lillebror ligger for øyeblikket og koser seg i armene mine før eg skal ut i sola igjen :) Så blir det grilling om litt ;)

kos dere alle sammen :)

Back
Topp