Dagen i dag!

Liljevanilje

Flørter med forumet
Hva skal dere gjøre forno i dag? Jeg baker horn nå, holder på med 4 brettet! PUH! Så skal vi ta de med oss som niste i dyreparken. Den ungen i magen skal gåes ut nå :)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Jeg skal bare være på barsel idag å, vente på å ta blodprøver, så vente på svara.
Også kommer mannen og eldstemann på besøk idag.
Og hvis svara på blodprøven er ok, vil jeg spørre om å få lov til å reise hjem. :)

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Jeg skal bare være på barsel idag å, vente på å ta blodprøver, så vente på svara.
Også kommer mannen og eldstemann på besøk idag.
Og hvis svara på blodprøven er ok, vil jeg spørre om å få lov til å reise hjem. :)

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Krysser fingrene for at du kommer deg hjem i dag og kan nyte resten av dagen med familien :)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Jeg hadde håpet på å føde siden jeg har termin, men det blir vel å dra på besøk til ei venninne tenker jeg. Er ikke så fint vær i dag, så tror jeg kan bli litt for rastløs inne :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Her skal vi på barseltreff på helsestasjonen og få veie lille knerten.
Spent på hva han veier nå i dag, 2 uker etter fødsel :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Vurderer sterkt å sove vekk dagen.. så sinnsykt trøtt i dag! :confused:

vente ei tulle 20 Juli ♡

I dag begynner oppussingsprosjeket i gangen... Gruer meg til å begynne, men gleder meg til vi er ferdig :) mannen er hjemme i 6 uker, så vi har tid på oss.
Ellers blir det vel en liten trilletur og håpte på å få til en liten fotoshoot i dag av frøkna.

Koser meg hos mamma og pappa ved vannet. Ungene bader og leker mens jeg sitter inne å ammer;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

I dag reiser vi hjem fra barsel!:) hvis blodprøvene er gode, riktig nok... blir utrolig deilig å slippe støyen fra alle andre og bare kose masse masse mer med lillegutt!<3

Vi har vært på helsestasjonen og veid lillefrøkna, heldigvis hadde hun lagt på seg godt de siste to dagene. Jeg ble litt skeptisk da hun ble veid på mandag til omtrent det samme som da hun var to dager gammel.

Back
Topp