Dagen i dag

KatlaJ

Glad i forumet
Hva skal dere i dag da jenter?

Her sitter familien i bilen på vei opp til Sommarland i Bø. Spente gutter som gleder seg til alle skliene og mor som skal tusle rundt, knipse masse bilder av gullungene, passe på at solkremen blir brukt og at alle får i seg mat.
Håper bare at bekkenet blir greit med meg og at ikke det blir alt for mye kynnere... :p

Ha en fin sommerdag!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Her er det en stille og rolig dag, bruker den til å vaske klær, rydde litt, og skal pakke litt til vi skal i bryllup i helga. Vi har strålende vær, men det blåser godt ute, men håper på litt mindre vind i løpet av dagen :) ellers så skal jeg og mini på biblioteket en tur og låne nye bøker :)

Jo, her blir det jobb, og så hjem å lage middag og slappe av. To dager igjen på jobb, så er det ferie, og da skal jeg gjøre heller lite.
Sitter akkurat nå og kjenner på mini som har fått totalt hikka her... : D

Hva skal dere i dag da jenter?

Her sitter familien i bilen på vei opp til Sommarland i Bø. Spente gutter som gleder seg til alle skliene og mor som skal tusle rundt, knipse masse bilder av gullungene, passe på at solkremen blir brukt og at alle får i seg mat.
Håper bare at bekkenet blir greit med meg og at ikke det blir alt for mye kynnere... :p

Ha en fin sommerdag!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Kos dere masse :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Der var vi i går og skal der i morgen igjen:) kos dere masse!:) veldig kjekt. Og dere var veldig heldige med været;)

Her har dagen gått til soling... Og bittelitt shopping nå i kveldinga.

Vi skal til Legoland og badeland i Danmark senere i sommer, så akkurat nå lader jeg bare opp til 3-dagers festival :)

Minst mulig. Har prøvd å følge ettåringen i hele dag. Det er lettere sakt enn gjort for hun er jo overalt!! Sliter skikkelig med bekkensmerter nå :(:(
Vi var på sommerland i Bø i fjord :) kjekt det men ble litt overrasket over at det ikke hadde forandret seg i det hele tatt siden jeg var liten :p

Back
Topp