Ja dagen startet helt forferdelig.
For det første var det en kjempe dårlig natt der jeg bråvåknet kl 3 av noen som hylte rett utenfor soveroms vinduet. Hjertet roet seg ikke og gikk i galopp leenge etterpå. Når hjertet hadde roet seg så begynner beina og egentlig resten av kroppen å bli urolig. Fikk ikke sove igjen før kl 5.
Så var det opp igjen kl 7:30 da det skulle komme en og montere varmepumpa i kjelleren.
Humøret var på bånn og hormoner på styr.
Men bestemte meg for å komme i gang med dagen ved å sette på noen klær til vask og få tankene over på noe annet. Dro så opp til pappa og satte på to maskiner mens mannen dro for å jobbe litt på campingvogna.
Kjørte opp til han etter maskinene var satt på, og kjørte like så greit bilen i vaskemaskinen også når jeg først var innom jobben.
Der var det grilling på gang i matpausen, så det ble jaggumeg hamburger på oss også
Kjente humøret begynte å komme seg.
Dro hjem og startet med vask og støvsuging inni bilen. Dette har irritert meg lenge nok nå.
Da mannen kom hjem dro vi ut og handlet.
Samtidig innom barnas hus for å høre om den blå vogna mi var kommet.
Det var den, så vi fikk byttet den også
Humøret er nesten på topp.
Innom pappa og hente klesvask.
Spise middag ig så henge opp vått tøy og og brette tørt.
Nå endelig har jeg fått satt meg ned.
Og fått laget oppropet for i dag
Se så fin den blå vogna er da
Her med ugle-sengtøyet i softbagen. ♥
Passet jo helt perfekt
Genial skygge på denne vogna ♥
♥ Termin 10 juli ♥
For det første var det en kjempe dårlig natt der jeg bråvåknet kl 3 av noen som hylte rett utenfor soveroms vinduet. Hjertet roet seg ikke og gikk i galopp leenge etterpå. Når hjertet hadde roet seg så begynner beina og egentlig resten av kroppen å bli urolig. Fikk ikke sove igjen før kl 5.
Så var det opp igjen kl 7:30 da det skulle komme en og montere varmepumpa i kjelleren.
Humøret var på bånn og hormoner på styr.
Men bestemte meg for å komme i gang med dagen ved å sette på noen klær til vask og få tankene over på noe annet. Dro så opp til pappa og satte på to maskiner mens mannen dro for å jobbe litt på campingvogna.
Kjørte opp til han etter maskinene var satt på, og kjørte like så greit bilen i vaskemaskinen også når jeg først var innom jobben.
Der var det grilling på gang i matpausen, så det ble jaggumeg hamburger på oss også
Kjente humøret begynte å komme seg.
Dro hjem og startet med vask og støvsuging inni bilen. Dette har irritert meg lenge nok nå.
Da mannen kom hjem dro vi ut og handlet.
Samtidig innom barnas hus for å høre om den blå vogna mi var kommet.
Det var den, så vi fikk byttet den også
Humøret er nesten på topp.
Innom pappa og hente klesvask.
Spise middag ig så henge opp vått tøy og og brette tørt.
Nå endelig har jeg fått satt meg ned.
Og fått laget oppropet for i dag
Se så fin den blå vogna er da
Her med ugle-sengtøyet i softbagen. ♥
Passet jo helt perfekt
Genial skygge på denne vogna ♥
♥ Termin 10 juli ♥