Dagen i dag

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
I dag har eg hatt besøk av vetlesøstera mi og mamma. Veldig koselig. Me var ute og gjekk ein tur for at vetleguten skulle få sova, men han vokna igjen ganske fort. Virker som at han ikkje skal sove når vi har besøk! Må få med seg det som skjer, litt lik på mora der ;) men han sovna ei lita stind ilag med mormor på sofaen :)
så fekk eg reist ein tur på butikken. og så har vi laga og ete middag. Så fredagstacoen er allerede fortært :) no er gjestene reist og vetleguten er kubba i armane mine. No skal eg sjå på idolfinale!

Hørtes ut som en fin dag :)

Her var søstra mi og jeg og Nora selvfølgelig på vift i byen. Har shoppa 2 shortser, 2 bukser, 3 gensere, 2 bh'r ig et par øredobber..:) Har ikke shoppa på et år tror jeg. El, det har jeg nok, men ikke sånn som idag.

Så var vi på babysvømming.

Så var det en laaaang og deilig dusj hjemme før jeg satt frem potetgull, cola og Idol :)

Hørtes ut som en fin dag :)

Her var søstra mi og jeg og Nora selvfølgelig på vift i byen. Har shoppa 2 shortser, 2 bukser, 3 gensere, 2 bh'r ig et par øredobber..:) Har ikke shoppa på et år tror jeg. El, det har jeg nok, men ikke sånn som idag.

Så var vi på babysvømming.

Så var det en laaaang og deilig dusj hjemme før jeg satt frem potetgull, cola og Idol :)
så kjekt :)

I dag har vi vært å shoppa litt. Jeg har fått meg nye joggesko, utebukse og en hettejakke i sånn fleese/collage stoff.
Spiste på mac donalds, lenge siden sist!
Så har vi vært ute å lekt litt, inne å rydda litt.
Storebror får ikke sove, tror han begynner å bli syk... Skikkelig snørrete, og en smule varm. Så nå sitter han på kjøkkenet å spiser makaronisuppe:rolleyes:

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Skulle forresten se på idol nå, hadde funnet fram litt snop. Så kom storebror opp, måtte rydde snopet bort i full fart:p
Glad jeg kan sette tv på pause:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp