Dagen i dag

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
I dag har lillegutt kost seg hjemme med pappan sin, mens mor har vært på handling/shopping. Fikk kjøpt 5 pakker med 66 bleier i hver pakke, og 5 pakker wipes, til 250kr:)
Så var jeg en tur på barnashus og kjøpte nye poser til bleiebøtta, endte opp med en liten leke til guttungen også.
Så fikk jeg kjøpt meg ny badedrakt til babysvømminga og 2 tskjorter og 1 genser:-) vært en fin dag så langt og etterpå blir det taco kos med kjæresten.
I morra får vi besøk av min mor og stefar fra sverige og mamma skal være her en uke, så det blir sikkert koselig for bestemor og lillegutt å få tid sammen.
Hvordan har deres dag vært så langt?

Høres ut som en fin fin dag :)
Her har vi bare slappet av hjemme. Har hatt en montør her som har fiksa tørketrommelen, så lillegutt kan få ha på myke klær igjen, stakkars. Blir så stivt å henge opp på snor. :P

Hvilken bleiebøtte bruker du?

Fredagen var vi oppe tidlig, kom oss ut en tur i ettiden og kjøpte en gave, pysj til Oscar og en genser til meg :) Tok meg en fredagspils når pappan kom hjem, var og henta min nye platespiller!! Deilig :) Hørte på musikk, lagde hjemme lagd fiskegrateng, jammi!, og så så vi django unchained. Kanonbra film :) I dag drar je til mamma på hedmarken, og skal være der to netter ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har angelcare bleiebøtta, den man fikk gratis fra barnashus:-) veldig fornøyd med den!
Høres ut som alle hadde fin dag i går da:) det er bra!!:)

Back
Topp