Dagen i dag

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hva er dine planer for i dag?:)

wow, ny tråd! du er meg en effektiv en :P mine planer er frokost, lesing, lufting av hund, vasking av klær og så på middagsbesøk til en venninne :)

Lege, butikk. Ja, det var alt. :p
Er hos legen og venter nå, måtte få unna et par innlegg ;)

BVforum via HTC

I dag er planen å få vasket litt klær og kanskje få lest litt :) fruen har senvakt i dag også, så da lager jeg ikke så store planer for meg selv :)

wow, ny tråd! du er meg en effektiv en :p mine planer er frokost, lesing, lufting av hund, vasking av klær og så på middagsbesøk til en venninne :)
Haha:) Ja, må jo ha noe å gjøre når det plutselig ikke er flere tråder å svare i;) Men det tok seg jammen opp med liv her etterpå, så det tok jo en time før jeg fikk skrevet noe mer selv;) Høres ut som en perfekt dag!:)
Lege, butikk. Ja, det var alt. :p
Er hos legen og venter nå, måtte få unna et par innlegg ;)

BVforum via HTC
Ferdig hos legen nå? Hvordan gikk det?
I dag er planen å få vasket litt klær og kanskje få lest litt :) fruen har senvakt i dag også, så da lager jeg ikke så store planer for meg selv :)
Deilig å slappe av litt om dagene da:)

Same procedure as every time. :P Eller nei, slipper å dra tilbake til legen. Han syns det ble så mye å fyke rundt på, så skulle bare gå til jordmor de siste ukene. :P Helt okey!
Så bra:-) Jeg kuttet ut lege for et par måneder siden.. Så ikke helt vitsen siden hun gjorde akkurat det samme som jordmor.. Men jordmor har jo ekspertisen og det er henne jeg ringer om noe skulle skje, så da går jeg bare der nå:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra:) Jeg kuttet ut lege for et par måneder siden.. Så ikke helt vitsen siden hun gjorde akkurat det samme som jordmor.. Men jordmor har jo ekspertisen og det er henne jeg ringer om noe skulle skje, så da går jeg bare der nå:)

Her er det omvendt (for hundreogåttiendegang) jeg har kuttet jordmor og går kun til lege! Haha :P

Her er det omvendt (for hundreogåttiendegang) jeg har kuttet jordmor og går kun til lege! Haha :P
Hihi:-) Hver sitt valg;-) Sist gikk jeg ikke til lege i hele tatt for jeg taklet bare ikke personligheten hennes.. Denne gangen har jeg heldigvis en god lege, men liker jordmora bedre likevel ;-)

Back
Topp