Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er så effektiv!Lege, butikk. Ja, det var alt.
Er hos legen og venter nå, måtte få unna et par innlegg
BVforum via HTC
Hahawow, ny tråd! du er meg en effektiv enmine planer er frokost, lesing, lufting av hund, vasking av klær og så på middagsbesøk til en venninne
![]()
Ferdig hos legen nå? Hvordan gikk det?Lege, butikk. Ja, det var alt.
Er hos legen og venter nå, måtte få unna et par innlegg
BVforum via HTC
Deilig å slappe av litt om dagene daI dag er planen å få vasket litt klær og kanskje få lest littfruen har senvakt i dag også, så da lager jeg ikke så store planer for meg selv
![]()
Ferdig hos legen nå? Hvordan gikk det?
Så braSame procedure as every time.Eller nei, slipper å dra tilbake til legen. Han syns det ble så mye å fyke rundt på, så skulle bare gå til jordmor de siste ukene.
Helt okey!
Her er det omvendt (for hundreogåttiendegang) jeg har kuttet jordmor og går kun til lege! HahaSå braJeg kuttet ut lege for et par måneder siden.. Så ikke helt vitsen siden hun gjorde akkurat det samme som jordmor.. Men jordmor har jo ekspertisen og det er henne jeg ringer om noe skulle skje, så da går jeg bare der nå
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
HihiHer er det omvendt (for hundreogåttiendegang) jeg har kuttet jordmor og går kun til lege! Haha![]()