dagen i dag...

TiraV

Gift med forumet
...var ein underleg dag.

Neida, det var ein ganske vanlig dag [:D]

Men var plutselig så tomt på innleggsfronten her inne igjen, så tenkte eg kunne då lage eit [:)]

Jenta mi har fått virusinfeksjon som gjev ho utslett [>:] Ho våkna i natt og det var så vondt, og blei berre verre og verre med bleie på. Så ho fekk sove uten bleie frå 2-tida [:-] Var tørr heilt til ho byrja å våkne i 9tida. Tisselaken er ein fin ting [:)]

Køyrde mannen til Solgry (leirstad) for han sku vera gocart sjef eit par timar. Eg og ungane tok turen til Haugesund. Snuppa fekk nye joggesko, godt med litt lettare sko på fine dager no! Måtte jammen opp i str. 26!!

Var og innom fretex, har ikkje vært der på mange år...var blitt så fint og oversiktlig, riktig kjekt å kikke der no! [:D] Kjøpte eit fint skjørt, ei bukse og ein tunika til jenta mi til den totale sum av 87,- [:D]

Måtte kle av ei utstillingsdukke...det likte vesla DÅRLIG! Ho sto på sida av og sutra, "nei, du må ikkje kle av den, kjem til å fryse!!" Ho var skikkelig lei seg. Så blei til at ho sto på sida av kassen og ropte "Eg vil ikkje ha dei!!" mens eg betalte klærne hehe [8|] Damene som jobba der lovde at dukka sku få på nye klær, for ho kunne jo ikkje stå å fryse [:D]

Så var det pizza og film til kvelds[:)]

Natta jenter!! [:D]

Hørtes ut som ein koselig dag! Fretex er en fin ting. Hvorfor kjøpe alt nytt når man får like bra til en billigere penge andre steder! Elsker sånner butikker[:D]

Har du noe å smøre på utslettene? Ja, tisselaken bruker vi også, flott oppfinnelse!

Her fikk vi et meget gledelig gjensyn med tuppæ, det føltes godt!
Vi ble så tent på ferie i syden, at vi antagelig reiser til en billig plass i ferien i sommer i stedet for den planlagte ferien til sverige[;)]

hihi hørtes ut som en fin dag :-)

Back
Topp